Nowa oferta reklamowa Onet.pl

Od 22 listopada 2004 roku Onet.pl zmienia cennik usług reklamowych, jednocześnie oddając reklamodawcom nowatorskie narzędzie reklamowe OnetPower.

Wprowadzenie nowej oferty jest związane z poszerzaniem treści oraz stale rosnącym zasięgiem portalu.

Nowy produkt OnetPower pozwala reklamodawcom na zwiększenie zasięgu w krótkim czasie, zachowując dużą częstotliwość kontaktów z reklamą. Klienci będą mogli realizować kampanie reklamowe polegające na emisji billboardu na wszystkich stronach portalu (all-onet) o liczbie wyświetleń obejmujących 50, 75 lub nawet 100 milionów odsłon. Równocześnie Onet.pl gwarantuje koszt tysiąca odsłon (CPM) od poziomu 2,5 zł.

Kampania reklamowa wyświetlana w pakiecie (czyli tzw. kampania pakietowa) będzie dostępna za cenę średnio o 20 procent niższą od kampanii wyświetlanych w pojedynczych serwisach, umożliwiając większy zasięg wśród odbiorców z danej grupy celowej. Reklama w kampanii pakietowej wyświetlana losowo na wszystkich serwisach wchodzących w skład pakietu, znacznie ułatwi reklamodawcom dobór serwisów dla potrzeb kampanii.

Istotną zmianą cennika jest również zmniejszenie rozpiętości cenowej pomiędzy tradycyjnymi produktami, takimi jak billboard czy skyscraper, a formami bardziej dynamicznymi: brandmarkiem lub top-layerem.

Jak stwierdza Jacek Makowski, dyrektor biura reklamy Onet.pl: nowa, atrakcyjna oferta cenowa naszych produktów reklamowych potwierdza, że Onet.pl jest portalem, który również w relacjach z reklamodawcami wytycza nowe trendy w Polsce.

http://reklama.onet.pl/pobierz.html

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top