Agencja Cube Group specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM i SEO) zrealizowała kolejny etap w zapowiadanym na ten rok planie rozwoju spółki. Indywidualne podejście do potrzeb Klienta odzwierciedlono rozbudowaniem oferty reklamowej, m. in. o kompleksowe działania doradcze w zakresie planowania reklamy w programach afiliacyjnych oraz o zarządzanie zakupem akcji, klików i lidów u różnych wydawców na potrzeby konkretnego reklamodawcy.
Obok trwających nieprzerwanie przygotowań do wejścia na New Connect, spółka Cube Group prezentuje nowe podejście do kontroli efektywności emisji reklamy on-line. Zespół agencji opracował i włączył do oferty własny program doradczy pozwalający na lepszą kontrolę jakościową i kosztową działań reklamowych prowadzonych w sieci. Klient ma wydać mniej pieniędzy, a efektywność reklamy ma być wyższa niż dotychczas. Nowa oferta powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów agencji i rozwijające się możliwości optymalizacji kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie.
„W tej chwili reklamodawca – oprócz bardziej standardowych usług typu reklama w wyszukiwarkach, czy na stronach www – może zlecić nam doradztwo oraz zarządzanie kampanią reklamową, w tym wybór najbardziej odpowiednich form i miejsc emisji. Po pierwsze nasi specjaliści zoptymalizują kampanię, dokonując dla Klienta zakupu akcji, klików i lidów w różnych sieciach reklamowych, czy też portalach. Z drugiej strony będą zarządzać efektywnością działań prowadzonych przy użyciu dostępnych na rynku programów afiliacyjnych. Z całego bogactwa możliwości dostępnych na rynku, to naszym zadaniem jest teraz ułożenie najefektywniejszej kampanii reklamowej po najniższej cenie”- mówi Andrzej Cudny, Cube Group.
Reklamodawca uzyskuje wartość dodaną w postaci połączenia zarządzania kampanią internetową prowadzoną równolegle w kilku miejscach, czy też przy użyciu kilku technik jak np. reklama w wyszukiwarkach i reklama w sieciach afiliacyjnych. Rozliczenie nawet tak rozbudowanej kampanii następuje w jednym miejscu, na podstawie ogólnej liczby kliknięć, akcji, czy lidów, zakupionych przez opiekuna kampanii na potrzeby konkretnych działań u wydawców, a w przypadku programów afiliacyjnych rozliczenie dotyczy wykonanych przez internautów akcji w postaci np. wypełnionego formularza, czy zakupu produktu. Reklamodawca nie współpracuje samodzielnie z kilkoma podmiotami, aby wybrać najlepszą ofertę reklamową na rynku. Całą obsługę kampanii oddaje w ręce zespołu Cube Group, którego zadaniem jest zoptymalizowanie przebiegu kampanii i wybranie najlepszych z dostępnych rozwiązań w ocenie „cena-efekt”. Współpracującemu z Cube Group reklamodawcy dedykowany jest opiekun nadzorujący, który zarządza dla Klienta całością kampanii i pracuje nad najkorzystniejszymi, z punktu widzenia zleceniodawcy, rozwiązaniami.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.