Nowa poczta w INTERIA.PL

Opublikowano: 7 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi:

INTERIA.PL uatrakcyjniła swoją ofertę kont pocztowych. Zmiany polegają przede wszystkim na znacznym ulepszeniu parametrów skrzynek e-mail, w tym udostępnieniu wszystkim użytkownikom nieograniczonej pojemności bezpłatnych kont pocztowych.
Zarówno w przypadku bezpłatnych, jak i komercyjnych kont portalu, wprowadzone zostały zmiany, których efektem jest wyraźne przyśpieszenie procesu rejestracji konta. Z kolei nowe rozwiązania zastosowane w ‘rdzeniu’ systemu pocztowego pozwoliły na wprowadzenie w systemach pocztowych INTERIA.PL nowych funkcjonalności. Pojawiła się np. wyszukiwarka wiadomości e-mail, umożliwiająca przeszukiwanie korespondencji zgromadzonej na koncie według kryteriów nadawcy, otrzymującego kopię wiadomości (CC:), tematu wiadomości, daty jej wysłania lub – w wersji zaawansowanej – według kombinacji tych nagłówków maila.

W ofercie serwisu Poczta INTERIA.PL, obejmującej dotychczas trzy rodzaje kont pocztowych, wprowadzony został podział na dwie tylko kategorie: kont płatnych (Premium) i kont bezpłatnych.

Konta bezpłatne wzbogaciły się o wiele opcji dostępnych dotychczas jedynie dla korzystających z komercyjnych kont portalu. Użytkownicy mogą korzystać m.in. z filtrów wiadomości, aktówki o pojemności 25 MB, autorespondera, opcji potwierdzenia dostarczenia wiadomości, dwóch filtrów antyspamowych, udoskonalonych statystyk konta oraz zwiększonej liczby sygnatur.

Parametry wszystkich dotychczas założonych kont płatnych portalu zostały automatycznie ulepszone do nowego standardu Premium, znacząco przewyższającego poprzednią komercyjną ofertę. Ich użytkownicy mają obecnie do dyspozycji konta całkowicie pozbawione reklam, z aktówką na pliki o pojemności 1 GB, możliwością pobierania na serwer korespondencji z nieograniczonej liczby zewnętrznych kont pocztowych i maksymalną objętością pojedynczej wiadomości zwiększoną do 50 MB.  Mogą korzystać też z opcji automatycznego przekierowywania nadchodzącej korespondencji na inny adres czy odzyskiwania z back-up’u zawartości skrzynki.

Zmianom w ofercie towarzyszy wprowadzenie nowej szaty graficznej strony głównej systemu pocztowego. Portal obniżył o ponad 60% ceny kont płatnych, do poziomu 30 zł brutto za rok.

poczta.interia.pl

Sylwester KozakNowa poczta w INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.