Nowa polityka marketingowa portalu bron.pl

Opublikowano: 21 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma Kolter – właściciel popularnego portalu ze sprzętem strzeleckim, survivalowym i obronnym wprowadził nową strategię prowadzenia e-handlu. Klienci sklepu bron.pl mogą na stałe cieszyć się z korzystnych warunków handlowych jak dostawa gratis oraz wysyłka w 24 godziny.

Rosnące zainteresowanie produktami sprzedawanymi przez sklep internetowy bron.pl nie spowodowało obniżenia standardu świadczonych usług. Wręcz przeciwnie- mimo, iż codziennie dochodzi do kilkuset transakcji, dział handlowy bron.pl doskonale radzi sobie z obsługą zamówień oraz wysyłką towaru w ciągu 24 godzin. Ponadto klienci mają pewność co do dyspozycyjności wybranego produktu, gdyż 95% oferty sklepu zasilają stany magazynowe.

Gwarantując darmową wysyłkę towarów, właściciel portalu bron.pl skutecznie realizuje pro kliencką politykę firmy. Bez względu na ilość oraz rodzaj zakupionych produktów klient ma pewność, że jego wydatki nie zwiększą się o dodatkowe koszty dostawy, które często sięgają nawet kilku procent wartości towaru.

– Bez wyraźnej zmiany mentalności podejścia do klienta, który jest coraz bardziej wyedukowany, sklepy internetowe nie mają szansy utrzymać ani zwiększyć swojej pozycji na rynku wirtualnym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, dobrym warunkom handlowym z producentami oraz wnikliwej analizie rynku byliśmy w stanie wprowadzić nową politykę prowadzenia handlu. Nasi klienci mają pewność doskonałej jakości oferowanych produktów, sprawnej obsługi do 24 godzin a ponadto darmowej dostawy towaru ,,do ręki”- tłumaczy Mirosław Klekot, właściciel portalu bron.pl.

Hanna LaskowskaNowa polityka marketingowa portalu bron.pl

Podziel się!

O autorze

hania