Nowa reklama mobilna od GoldenAd i Mobizzy

Agencja Mobizzy i sieć reklamowa GoldenAd podpisały umowę na której będą oferować nowy format reklamy mobilnej – AdPrize. GoldenAd będzie odpowiadać za działania sprzedażowe i planowanie mediów, a Mobizzy za technologię i współpracę z wydawcami.

AdPrize to platforma technologiczna wykorzystująca kody rabatowe w reklamie online, funkcjonująca wyłącznie na urządzeniach mobilnych. AdPrize wykorzystuje HTML 5 i działa na wszystkich urządzeniach mobilnych: tabletach i smartfonach niezależnie od producenta i systemu operacyjnego. Samo zapisanie kuponu w pamięci urządzenia wymaga zazwyczaj jednego kliknięcia. Potem wystarczy zapisany obrazek pokazać w sklepie sprzedawcy, aby móc skorzystać z promocji.

Istota działania AdPrize i jego oryginalność wynikają z precyzyjnego targetowania i selekcji, zarówno samych użytkowników, jak i treści. System analizuje historię zachowań użytkownika i rodzaju konsumowanych treści, tworzy jego profil, a następnie sprawdza, czy pasuje on do prowadzonej kampanii reklamowej. Jeżeli tak, to emituje reklamę. Dzięki temu nie jest ona ani przypadkowa, ani nachalna i odznacza się bardzo dużą skutecznością. – powiedział Maciej Sobierajski, założyciel agencji Mobizzy, która stworzyła to rozwiązanie.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry