Nowa reklama mobilna od GoldenAd i Mobizzy

Agencja Mobizzy i sieć reklamowa GoldenAd podpisały umowę na której będą oferować nowy format reklamy mobilnej – AdPrize. GoldenAd będzie odpowiadać za działania sprzedażowe i planowanie mediów, a Mobizzy za technologię i współpracę z wydawcami.

AdPrize to platforma technologiczna wykorzystująca kody rabatowe w reklamie online, funkcjonująca wyłącznie na urządzeniach mobilnych. AdPrize wykorzystuje HTML 5 i działa na wszystkich urządzeniach mobilnych: tabletach i smartfonach niezależnie od producenta i systemu operacyjnego. Samo zapisanie kuponu w pamięci urządzenia wymaga zazwyczaj jednego kliknięcia. Potem wystarczy zapisany obrazek pokazać w sklepie sprzedawcy, aby móc skorzystać z promocji.

Istota działania AdPrize i jego oryginalność wynikają z precyzyjnego targetowania i selekcji, zarówno samych użytkowników, jak i treści. System analizuje historię zachowań użytkownika i rodzaju konsumowanych treści, tworzy jego profil, a następnie sprawdza, czy pasuje on do prowadzonej kampanii reklamowej. Jeżeli tak, to emituje reklamę. Dzięki temu nie jest ona ani przypadkowa, ani nachalna i odznacza się bardzo dużą skutecznością. – powiedział Maciej Sobierajski, założyciel agencji Mobizzy, która stworzyła to rozwiązanie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top