Do zespołu agencji interaktywnej OS3 multimedia dołączył Piotr Szymanek, który tym samym objął stanowisko Strategy Directora. Wraz z pojawieniem się Piotra w firmie, w strukturze agencji wyodrębniono dział konsultingu.
Do obowiązków Piotra Szymanka należy zarządzanie działem konsultingu e-marketingowego obejmującego strategic plannerów, researcherów oraz architektów informacji. Dział konsultingu zapewni usługi doradcze dla obecnych oraz nowych klientów agencji w zakresie planowania strategii oraz komunikacji, budowaniu produktów oraz marek on-line, architektury informacji i użyteczności. Planowany jest również rozwój usług badawczych w zakresie usability oraz marketingu.
„Poszerzenie porftolio usług OS3 o konsulting e-marketingowy, to przede wszystkim potwierdzenie planów rozwoju agencji w kierunku strategicznego doradztwa marketingowego. Nasi klienci otrzymują nie tylko użyteczne i atrakcyjne wizualnie dla użytkowników rozwiązania on-line, ale przede wszystkim zapewnienie realizacji założonych celów biznesowych. Dzięki wiedzy oraz doświadczeniu zespołu, dostępowi do badań oraz estymacji stajemy się partnerami w budowaniu marek oraz skutecznemu wsparciu akwizycji usług i produktów on-line dla naszych klientów” – powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Piotr ma sześcioletnie doświadczenie w branży interaktywnej zdobywał je zarówno po stronie klienta, jak i w domu mediowym oraz agencji interaktywnej. Odpowiadał m.in. za rozwój usług agencji w obszarze architektury informacji oraz użyteczności (usability), współtworzenie strategii komunikacji dla marek należących do klientów, przygotowywanie strategii biznesowych dla podmiotów działających na rynku on-line. Szymanek realizował projekty dla marek takich jak Agora, Allianz, Coca-Cola, Nokia, Play, Toyota Bank, Volvo, Delecta, Link4, US Pharmacia, Pracuj.pl, Sanitec Koło.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.