Agencja interaktywna Autentika, od 6 lat realizująca projekty dla klientów na polskim i zagranicznym rynku, prezentuje się w Internecie „z nowej strony”.
Wszystko za sprawą funkcjonującej zaledwie od kilku dni nowej witryny internetowej agencji http//:www.autentika.pl, gdzie opublikowane zostały nowe treści, nowa grafika, studia przypadków z projektów zrealizowanych w 2006 roku oraz rozbudowana – w stosunku do dotychczasowej – oferta usług.
Relaunch wizerunkowy witryny wiąże się z dynamicznym rozwojem działalności firmy, a w konsekwencji z potrzebą odświeżenia graficznej prezentacji samej witryny. Charakterystyczne dla nowej strony jest wyeksponowanie na stronie głównej studiów przypadków zrealizowanych przez agencję w ostatnim czasie. Wskazują one na doświadczenie agencji w projektach zgodnych z modną obecnie filozofią Web 2.0.
„Zależy nam, aby naszą pracę oceniano z perspektywy zrealizowanych przez Autentikę projektów. Mam nadzieję, że bogate portfolio naszej agencji skłoni wszystkich poszukujących wykonawców i podwykonawców do zapoznania się z naszą ofertą – mówi Michał Samojlik, właściciel Autentiki. Ekspozycja case study pełni także rolę edukacyjną – kto wie, być może zrealizowane przez nas projekty staną się inspiracją do kolejnych ciekawych przedsięwzięć w polskim Internecie.”
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.