Na 10-lecie działalności Carrefour Polska inauguruje nową stronę internetową www.carrefour.pl. Serwis powstał we współpracy z firmą Plum – Web Solutions.
Serwis proponuje wiele udogodnień oraz umożliwia interakcję
z użytkownikiem. Dzięki wykorzystaniu technologii GoogleMaps internauta może nie tylko szybko sprawdzić lokalizację wybranego sklepu, ale również dokładnie obejrzeć okolicę i wybrać sposób dojazdu.
Klienci mają także do dyspozycji liczne formularze kontaktowe umożliwiające zgłaszanie ofert współpracy, uwag oraz sugestii. Oprócz tego serwis jest zintegrowany z bogatym serwisem CV-online, dzięki któremu można bezpośrednio złożyć aplikacje na oferty pracy oferowane przez sieć Carrefour. Na stronie www.carrefour.pl można również zamówić wywołanie zdjęć do odbioru w wybranym przez siebie sklepie oraz zapoznać się z aktualnymi promocjami. Nowością jest również książka kucharska, dzięki której Carrefour pragnie tworzyć i kreować społeczność internetową ludzi, których pasją są kulinarne przygody.
Serwis www.carrefour.pl dotychczas odwiedzany był przez około 2 miliony internautów rocznie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.