Janmedia Interactive uruchomiła nowy serwis firmowy. Nowy serwis www.janmedia.pl szczegółowo prezentuje wszystkie usługi oraz produkty oferowane przez agencję.
Zaktualizowany serwis WWW jest wynikiem obserwacji starszej wersji strony, naszego rozwoju oraz zmieniających się trendów. Braliśmy pod uwagę wszystkie te elementy na które zwracają uwagę klienci podczas procesu wybierania agencji. Skupiliśmy się na przedstawieniu naszych kompetencji oraz portfolio. – mówi Filip Wośko, Dyrektor Generalny Janmedia
Janmedia.pl dobrze oddaje silę Janmedia jaką jest umiejętność łączenia kreatywności (także technologicznej) z użytecznością i skutecznością rozwiązań. Trzy nasze najważniejsze kompetencje – Konsulting, Technologia i Kreacja stanowią o możliwości realizacji nawet najbardziej wymagających projektów interaktywnych. Nowy serwis podkreśla też wagę naszych kompetencji związanych z eBiznesem, ePR oraz multimediami. – mówi Tomasz Karwatka, Dyrektor Operacyjny Janmedia
Zmiana serwisu pozytywnie wpłynęła na jego zastosowanie biznesowe. Znacznie wzrosła konwersja wizyt na zapytania ofertowe.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.