Wraz z nowym rokiem w domu mediowym ACR zostaje wprowadzona nowa struktura, a wraz z nią nowe plany rozwoju firmy.
Zarządzanie finansami firmy i główne decyzje biznesowe pozostają w gestii Jolanty Zaczek-Sakouhi. „Wprowadzenie struktury przejrzystej dla pracowników było konieczne, aby zapewnić stabilność w dynamicznie rozwijającej się spółce. Jeszcze rok temu w zespole ACR było dwukrotnie mniej pracowników.” – skomentowała prezes.
Maria Kierzkowska związana z ACR od 3 lat obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego i będzie zajmować się głównie obszarami: HR, PR i Marketing. Plany na 2009 komentuje tak: „Od roku 2009 ACR będziemy realizować opracowaną wspólnie z zespołem strategię marketingową, której celem jest silna promocja firmy. Wciąż za mało osób z branży wie jakie posiadamy doświadczenie i jak szeroki jest wachlarz świadczonych przez ACR usług na rynku reklamy internetowej. Strategia firmy koncentruje się również na pracownikach. ACR to przede wszystkim ludzie i to od ich zadowolenia zależą wyniki firmy. Jesteśmy tego świadomi i dbamy o utrzymanie i rozwój naszego zespołu. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko New Business Consultant i w najbliższym czasie będziemy też powiększać zespół obsługi klienta i planningu.”
Działami specjalizacyjnymi w ACR kierują: Wioletta Łada-Szewczenko (client service & media planning), Magdalena Czachowska (affiliate marketing), Marcin Siekierski (sem & conversion), Ilona Wicherkiewicz (new business & strategy), Adam Chowański (e-mail marketing).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.