Portal Bankier.pl podążając za nowym wyglądem swojej strony głównej zmienia też pozostałe kreacje swoich produktów.Wszyscy użytkownicy Dziennika Bankier.pl będą go otrzymywać w nowej odświeżonej formie.
Oprócz nowej szaty graficznej zostały uwypuklone cieszące się dużą popularnością sekcje: Bankier.TV, forum oraz główna wiadomość dnia.
Chcieliśmy ułatwić Czytelnikom poruszanie się po Dzienniku Bankier.pl, nie tracąc jego wcześniejszych funkcjonalności. Dziennik wciąż będzie można dopasować do własnych potrzeb poprzez wybór kategorii wiadomości będących w obszarze zainteresowań Czytelników. Zarejestrowani Czytelnicy będą mogli dodatkowo skontrolować stan swoich portfeli prowadzonych na portalu Bankier.pl – mówi Marcin Dziadkowiak szef zespołu redakcyjnego serwisu Bankier.pl
Dzięki tym wszystkim zmianom Czytelnik będzie miał bardzo łatwy, wręcz intuicyjny dostęp do wszystkich elementów nowego newslettera, w tym do wiadomości: giełdowych i walutowych, a także dotyczących finansów osobistych i firm. Znajdzie się tam również: kalendarium finansowe, przegląd prasy finansowej, oraz najpopularniejsze wiadomości dnia.
Obecnie z newslettera Bankier.pl korzysta ponad 43 tyś użytkowników otrzymując w zależności od swoich zainteresowań Dziennik Bankier.pl – wydanie poranne i popołudniowe oraz Tygodnik Firma.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.