Nowa szata graficzna Stereo.pl

Opublikowano: 16 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Stereo.pl zmienia swoją witrynę internetową. Firma pragnie wyznaczać nowe kierunki rozwoju swojej branży, co zaowocowało decyzją o gruntownej przebudowie wizerunku działającego już od blisko ośmiu lat serwisu.

Znaczącej zmianie uległ przede wszystkim wygląd sklepu. Strona główna, strony wszystkich działów sklepu oraz prezentacje produktów zostały w całości przebudowane. Nowa witryna, zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi trendami, ma wyglądać atrakcyjnie, nie tracąc przy tym na swojej funkcjonalności. Zwrócono uwagę na zagadnienia dotyczące użyteczności sklepu. Zespół już teraz deklaruje, że po wprowadzeniu kilku poprawek poddadzą witrynę audytowi użyteczności. Wszelkie działania podejmowane w tym zakresie przez Stereo.pl mają na celu stworzenie bardziej przyjaznego interfejsu dla Klientów.

To tylko początek zmian, które będą wprowadzane przez Stereo.pl w kolejnych miesiącach.

Zmiany techniczne w handlu internetowym, jak w żadnej innej działalności mają ogromny wpływ na osiągniecie sukcesu i prowadzenie działalności. Szef działu IT w Stereo.pl, Zbyszek Cybulski, czuwa nad stroną techniczną witryny oraz bieżącymi zmianami. Jego zdaniem „Najbardziej istotne zmiany to:

•    odświeżony engine dający możliwości elastycznego skalowania serwisu wraz
ze wzrostem obciążenia, bez znaczących zmian sprzętowych wzrost wydajności wynosi około 300 %
•    do obsługi strony przeznaczone zostały nowe, wieloprocesorowe serwery oparte o najnowsze, czterordzeniowe procesory Intela, co podniosło wydajność
o kolejne 1000 %
•    zabezpieczenie witryny przed najczęściej wykorzystywanymi scenariuszami ataków  hakerskich
•    poprawiona skuteczność oraz szybkość działania wyszukiwarki
•    osadzenie sklepu na własnym framework’u, co w przyszłym roku będzie owocować kolejnymi modyfikacjami oraz uzupełnieniem o nowe, szybko rozwijane moduły
•    przyśpieszony, względem poprzedniej wersji, proces realizacji zamówień oraz możliwość modyfikacji zamówienia w dowolnym momencie jego realizacji
•    dzięki opcji zapamiętywania historii transakcji, użytkownicy mają możliwość łatwego wyboru adresów dostaw lub danych do faktury.”

Obecna strona to pierwszy etap przebudowy i stworzenia nowoczesnego wizerunku Stereo.pl. Już teraz prowadzone są prace, których efekty będzie można zobaczyć jeszcze przed letnimi wakacjami.

Na święta Bożego Narodzenia Stereo.pl przygotowało dla swoich Klientów także specjalną akcję pod tytułem Prezent Perfect. Pomaga ona niezdecydowanym użytkownikom w wyborze odpowiedniego prezentu.

Hanna LaskowskaNowa szata graficzna Stereo.pl

Podziel się!

O autorze

hania