16 marca br. Simplus wprowadza na rynek nową taryfę TWÓJ PROFIL, w której minuta rozmowy do wszystkich sieci kosztuje 29 groszy, a minuta rozmowy w sieci Plus 19 groszy.
TWÓJ PROFIL jest odpowiedzią Simplusa na coraz większe potrzeby użytkowników telefonów na kartę, którzy szukają prostych i tanich rozwiązań. Nowa taryfa opiera się na profilach:
– Tanio do wszystkich, w którym minuta rozmowy do wszystkich sieci kosztuje 29 groszy( nie dotyczy sieci Play),
– Tanio do Plusa, w którym minuta rozmowy z ponad 14,5 milionami użytkowników największej sieci w Polsce kosztuje 19 groszy.
Z każdego profilu można korzystać bez ograniczeń tak długo, jak się chce – nie ma limitu minut ani okresu ważności. Wystarczy tylko mieć aktywne konto. Aby włączyć Profil Tanio do wszystkich, należy wpisać w telefonie kod *136*11*50# i nacisnąć przycisk „zadzwoń”. Profil Tanio do Plusa aktywuje kod *136*11*51#. Jednorazowa opłata za aktywację profilu wynosi 1,5 zł.
W dowolnym terminie wybrany profil można zmienić na inny, bezpłatnie deaktywując krótkim kodem obecny profil i aktywując nowy.
Profil Tanio do Plusa został przygotowany w odpowiedzi na potrzeby użytkowników Simplusa, którzy mają znajomych w sieci Plus. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik ma możliwość rozmawiania za 19 groszy za minutę.
Ponadto wszyscy użytkownicy TWOJEGO PROFILU mogą nadal korzystać z najbardziej popularnych usług znanych użytkownikom Simplusa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.