Nowa twarz ZUMI w 16 odsłonach

Opublikowano: 19 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Lokalizator internetowy Zumi.pl przygotował kolejną w bieżącym roku innowację – całkowicie zmieniono stronę główną. Internauci zobaczą ją w 16 różnych odsłonach, dedykowanych dla każdego z województw. Nowy layout
otrzymała również strona ZUMI Nieruchomości.

Już po otwarciu nowej strony ZUMI internaucie wyświetlają się domyślnie te zasoby lokalizatora, którymi potencjalnie może być najbardziej zainteresowany z racji miejsca zamieszkania. Szesnaście dedykowanych wersji regionalnych sprawia, że ZUMI jest teraz jeszcze bliżej swoich użytkowników. Można skorzystać z domyślnie proponowanej przez
ZUMI wersji regionalnej, albo wybrać własną klikając link „Zmień lokalizację”.

Po ponad dwóch latach od uruchomienia ZUMI przyszedł czas na nowe zaprezentowanie wszystkich funkcji, które w tym czasie pojawiły się w serwisie. Nowy układ funkcjonalny i projekt graficzny naszym zdaniem pozwala lepiej wyeksponować bogactwo treści lokalnych. W ten sposób ZUMI jest jeszcze bliżej swoich użytkowników, realizując swoją podstawową misję „więcej o firmach, produktach i usługach. – podkreśla Tomasz Nowak, dyrektor operacyjny Zumi.pl w Grupie Onet.pl.

Nowy układ strony głównej pozwala na szybsze i wygodniejsze korzystanie z zasobów informacyjnych ZUMI. Całkowicie przebudowano nawigację po najważniejszych działach lokalizatora. W górnym pasku użytkownik serwisu może dynamicznie przełączać się między wyszukiwarka firm i usług, nieruchomościami, wyznaczaniem trasy oraz serwisem mapowym. Nową funkcją strony głównej lokalizatora jest prezentacja wybranych firm ogłaszających sie w okolicy w kilku najczęściej wyszukiwanych kategoriach
tematycznych.

Nowa wersja strony ZUMI pozwala na lepsze zaprezentowanie multimedialnych zasobów lokalizatora:

  • wysokiej jakości zdjęć lotniczych i satelitarnych,
  • wirtualnych spacerów dostępnych w usłudze „Ulica 360°”,
  • wideo-wizytówek klientów ZUMI,
  • panoram niekomercyjnych.

ZUMI szybko wykroczyło poza standardowe pojmowanie lokalizatora. Systematyczne wprowadzanie nowych funkcji spowodowały, że poprzednia wersja strony startowej wyczerpała swoją pojemność. Jestem przekonany, że nowa strona ZUMI ułatwi użytkownikom korzystanie z wszystkich funkcji, które są dostępne dziś, i tych, które pojawią się na ZUMI w przyszłości. Pracujemy nad implementacją wyszukiwarki produktów, a wtedy ZUMI stanie sie kanałem dystrybucji produktów dla firm, a dla internautów miejscem lokalizowania i kupowania towarów. – zapowiada Mateusz Boczar, dyrektor produktu Zumi.pl.

Prawie 2 miliony ofert nieruchomości, które dostępne są w ZUMI od czerwca br., można również przeglądać korzystając z nowej strony startowej. Internauta zainteresowany tym tematem znajdzie w ZUMI nie tylko aktualne ogłoszenia, ale również pochodzące z zasobów Onetu artykuły, raporty i porady kontekstowo związane z nieruchomościami. Całość uzupełniają linki prowadzące bezpośrednio do ogłaszających sie w ZUMI firm wnętrzarskich, budowlanych czy architektów.

Informacje drogowe to jedna z najczęściej wykorzystywanych przez internautów funkcji ZUMI. W nowej wersji lokalizatora trafiły na stronę główną, w postaci dynamicznej zakładki w menu nawigacyjnym oraz jako obraz z kamerek drogowych w danym województwie.

Na stronie ZUMI znalazły swoje miejsce również elementy społecznościowe, pozwalające dołączyc do fanów lokalizatora na coraz popularniejszym w Polsce facebook’u, czy na śledzenie nowości za pomocą blipa lub twittera.

Tomasz UchańskiNowa twarz ZUMI w 16 odsłonach

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski