Portal INTERIA.PL udostępnił użytkownikom Internetu nową wersję serwisu Kobieta . Serwis prowadzony jest wspólnie z firmą Hachette Filipacchi Polska, wydawcą magazynów kobiecych „Elle”, „Elle Decoration”, „Marie Claire” i „Samo Zdrowie” Dzięki wspólnym wysiłkom powstało prawdziwe vademecum współczesnej kobiety
Serwis został gruntownie zmodernizowany i rozbudowany. Zmieniony został graficzny projekt witryny, nieznacznie zmodyfikowano nawigację w jej obrębie tak, by ułatwić użytkownikom bezproblemowe docieranie do stale zwiększających się zasobów. W niewielkim stopniu zmieniony został dotychczasowy podział serwisu na sekcje, w dalszym ciągu głównymi działami pozostaną Zdrowie, Uroda, Seks, Moda, Kuchnia, Rodzina i Praca. Nowościami są m.in. sekcje Zakupy, Psychologia i Podróże.
Od pierwszego dnia wspólnej działalności w sieci nowa witryna zyskała niemal 600 kolejnych, bogato ilustrowanych stron internetowych. Wiele informacji wzbogacono rysunkami instruktażowymi. Tak jak dotychczas, serwis rozwijany będzie siłami własnymi redakcji INTERIA.PL. Ponadto systematycznie zasilany będzie treściami, artykułami i materiałami z czterech wiodących magazynów kobiecych wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska. Wydawnictwo dostarczać będzie do serwisu nowoczesnej i stale aktualizowanej porcji informacji z dziedziny urody, zdrowia, mody, kuchni, urządzania wnętrz.
Znacząco rozwinięta została interaktywna zawartość serwisu Kobieta. W dalszym ciągu użytkownicy witryny będą mogli sprawdzić swój biorytm, horoskop na każdy dzień (m.in. chiński, kwiatowy, drzewny, erotyczny), obliczyć dni płodne, sprawdzić, ile kalorii mają określone produkty, porozmawiać na wielowątkowym forum dyskusyjnym, wziąć udział w czatach czy poznać siebie dzięki psychotestom. Teraz ponadto można będzie m.in. sprawdzić swoje biopowinowactwo (porównując swój biorytm biorytmami znanych ludzi ze świta polityki, rozrywki, sportu i biznesu), zgłębić tajniki anatomii człowieka, zapoznać się z różnorakimi pozycjami seksualnymi, podjąć ćwiczenia gimnastyczne na różne partie ciała, sprawdzić pożądaną przez organizm codzienną dawkę witamin i minerałów oraz zadać pytanie ekspertowi z dziedziny seksuologii i ginekologii.
Równolegle z uruchomieniem nowej wersji serwisu Kobieta użytkownikom Internetu udostępniona została witryna magazynu Samo Zdrowie. W najbliższej przyszłości uruchamiane będą kolejne mini-witryny, dedykowane pozostałym czasopismom kobiecym wydawnictwa: Elle, Marie Claire oraz Elle Decoration.
Serwis Kobieta należy do najstarszych serwisów INTERIA.PL, został uruchomiony wkrótce po oficjalnym starcie portalu w 2000 r. Według monitoringu oglądalności serwisu systemem gemiusTraffic na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy, liczba unikalnych użytkowników witryny wzrosła przeszło pięciokrotnie, ze 100 tysięcy w czerwcu 2003 r. do 543 tysięcy w lipcu br. W ciągu pierwszych 6 miesięcy bieżącego roku średnia liczba użytkowników odwiedzających strony serwisu wyniosła 482 tysiące, a każdy użytkownik odwiedzał serwis w tym okresie przeciętnie 2 razy na miesiąc oglądając średnio 10 stron.
Nowa wersja serwisu promowana będzie na łamach wszystkich tytułów wydawnictwa HFP i w portalu INTERIA.PL. Planowana jest również silna kampania radiowa.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.