Nowa witryna produktowa – Gorenje Alux

Opublikowano: 28 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma Gorenje Polska, w związku z wprowadzeniem na rynek polski najnowszej linii swoich produktów – Alux, uruchomiła witrynę internetową w całości poświęconą prezentacji nowych urządzeń.

Strona internetowa Gorenje Alux powstała w oparciu o obowiązującą w pozostałych krajach europejskich linię kreatywną. Za lokalizację witryny odpowiedzialna była agencja Pro-Creation, obsługująca od roku markę Gorenje w Polsce w zakresie marketingu internetowego.

http://www.gorenje.pl/alux
http://www.pro-creation.pl

Sylwester KozakNowa witryna produktowa – Gorenje Alux

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.