Ruszyła stworzona od podstaw przez polskie agencje kampania Run Warsaw. FFCreation.com już po raz drugi stworzyła dla Nike kompletną serwis, promujący warszawski bieg. Kompletną linię kreacji i hasła offline przygotowała agencja G7.
Impreza Run Warsaw ma już swoją drugą edycję w Polsce. Ubiegłoroczna impreza spotkała się z dużym zainteresowaniem wśród aktywnych i propagujących zdrowy styl życia mieszkańców Warszawy. 2-gi warszawski bieg miejski zdobywa coraz więcej sympatyków. Zeszłoroczna akcja pokazała również, jak istotną rolę odgrywa w tego typu przedsięwzięciu sprawny i pomysłowy serwis internetowy oparty o oryginalne kreacje i ciekawe hasła. W pierwszym biegu warszawskim wzięło udział blisko 10 tys. Osób. Organizatorzy liczą na to, że druga edycja przyciągnie dwukrotnie więcej entuzjastów joggingu.
Serwis przeszedł poważną modernizację. Teraz oprócz przejrzystej, oryginalnej szaty graficznej i nowej, ciekawej kolorystyki zastosowano nawigację liniową połączoną z animacjami. Na podstawie doświadczeń z poprzedniego roku została usprawniona nawigacja w serwisie. Użytkownicy mogą liczyć na bieżąco aktualizowane informacje o przebiegu imprezy. W poszczególnych działach znajdziemy adresy ścieżek biegowych ,solidną porcję informacji o tym jak zadbać o kondycję, walczyć ze zmęczeniem i przygotować odpowiedni do biegu strój. Tak jak w zeszłym roku wprowadzono dział, w którym zamieszczono rozmowy ze znanymi ludźmi, dla których bieganie jest jednym ze sposobów na życie. Swoimi doświadczeniami związanymi z bieganiem tym razem dzielą się Ewa Janczak-Cwil, Mateusz Damięcki i Maciej Żurawski.
Do wzięcia udziału w RunWarsaw zachęcają humorystyczne hasła stworzone przez G7: :.Żoliborz goni Wilsona po placu”, „Biegamy szybko po Woli”, czy „Bródno nie Brudno ruszać się trzeba”.
Ciekawym rozwiązaniem będzie również możliwość zobaczenia zdjęć zrobionych uczestnikom podczas trwania imprezy oraz sprawdzenia czasu pokonania 5 kilometrowego dystansu. Pomóc w tym mają specjalne transpondery-czipy umieszczane na obuwiu zawodników.
Stworzeniem strony zajęła się agencja FFCreation.com., która współpracuje przy projekcie od początków jego istnienia. Wiosną tego roku z powodzeniem stworzyła cieszący się uznaniem projekt strony ścieżek biegowych Nike.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.