Nowe logo oraz nowoczesny design witryny internetowej to wyniki realizacji nowej strategii komunikacyjnej SPRAY S.A. Pod adresem www.spray.pl znajdują się informacje dotyczące spółki oraz oferowanych przez nią usług.
Serwis wyróżnia nie tylko estetyczny projekt graficzny, ale przede wszystkim wysoka funkcjonalność. Zgodnie z założeniami nowej strategii Spółki, strona internetowa jest przyjazna i bardzo prosta w obsłudze.
„Uwolnij się od sztuczek z gwiazdkami” to pierwsze hasło, jakie rzuca się w oczy po odwiedzeniu serwisu. Spółka pragnie w ten sposób poinformować klientów o najważniejszych cechach swojej oferty, z której wyeliminowano uciekanie się do promocji z zapisami małym druczkiem pod „gwiazdką”.
„Nowa strona internetowa to część kampanii na rzecz przyjaznej obsługi Klientów. Ceny oferowane klientom ustalone zostały na bazie niskich marż, a wszystkie nowe umowy zawierane są na czas nieokreślony. Klient sam decyduje jak długo zamierza być odbiorcą usług Spray SA. Spółka tym samym nie wymusza na kliencie lojalności poprzez umowne wiązanie się z operatorem. Czynnikiem utrzymującym klienta są i będą: dobra jakość usług, wysokie standardy technologiczne i przyjazne cenowo oferty.” – mówi Rafał Brzezowski, Członek Zarządu Spółki Spray S.A.
Spółka przeszła kompletny rebranding, który jest skutkiem przyjęcia przez Spray S.A. nowej strategii, a także nowych założeń, mających na celu ulepszenie obsługi Klienta. Już na stronie głównej użytkownik może ustalić swoje preferencje i stworzyć własny pakiet usług. Cała operacja jest w czasie rzeczywistym przeliczana na miesięczną kwotę, jaką abonent jest zobowiązany zapłacić – bez gwiazdek, ukrytych kruczków, umów na czas określony czy promocji. Przygotowanie rebrandingu marki przeprowadziła agencja reklamowa San Markos. Za stworzenie layoutu strony internetowej odpowiadała agencja interaktywna Webpublica Intelligence Online.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.