Serwis MySpace będzie miał nowe hasło przewodnie: „Discover and be Discovered” (Odkrywaj i bądź odkrywany), dowiedział się TechCrunch. Ma ono towarzyszyć promocyjnym działaniom portalu, którego istnienie od jakiegoś już czas stoi pod znakiem zapytania – głównie z powodu użytkowników odchodzących do Facebooka.
Podczas spotkania, jakie odbyło się w ostatnich dniach w siedzibie głównej MySpace dużo dyskutowano o dramatycznej sytuacji firmy. Z jednej strony bowiem problemy wiążą się z wynikami serwisu, z drugiej zaś – z odmiennymi wizjami rozwoju, jakie prezentują różni menadżerowie. Jednocześnie Jon Miller, szef projektów elektronicznych w News Corp, właściciela MySpace, zapowiedział, że korporacja wciąż jest oddana serwisowi.
Słowem przewodnim, które ma towarzyszyć MySpace na drodze odrodzenia będzie „Discovery”. Ma ono oznaczać możliwość odkrywania zupełnie nowych treści, szczególnie dla użytkowników zaczynających swą przygodę z serwisem i powracających do niego po pewnym czasie. Większy nacisk ma być więc położony na ludzi, których powinno się poznać, filmy, które należy zobaczyć, muzykę, której trzeba posłuchać itd.
Podstawą nowej strategii w perspektywie użytkownika będzie uruchomione właśnie okno z pojawiającymi się informacjami dotyczącymi aktywności i publikowanych treści, nazwane w angielskojęzycznej wersji serwisu po prostu „Stream”. Poprzednio dostępne było okno z aktualizacjami pochodzącymi od naszych znajomych; teraz jednak pojawia się tu o wiele więcej informacji (np. muzyka słuchana poprzez MySpace Music, oglądane teledyski, linki itp.).
Myśl, która towarzyszy działaniom MySpace ma być jasna: ludzie będą tu powracali by zobaczyć co nowego mogą robić, zobaczyć, posłuchać itd. Nowe treści mają być prezentowane użytkownikom w oparciu o rzeczy, które lubią lub tolerują (w przypadku reklam).
Położony na możliwość odkrywania nowych treści nacisk (obok elementów czysto społecznościowych) ma być wyróżnikiem serwisu na tle największego obecnie konkurenta – Facebooka. Czy to jednak wystarczy by przekonać użytkowników?
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.