Serwis MySpace będzie miał nowe hasło przewodnie: „Discover and be Discovered” (Odkrywaj i bądź odkrywany), dowiedział się TechCrunch. Ma ono towarzyszyć promocyjnym działaniom portalu, którego istnienie od jakiegoś już czas stoi pod znakiem zapytania – głównie z powodu użytkowników odchodzących do Facebooka.
Podczas spotkania, jakie odbyło się w ostatnich dniach w siedzibie głównej MySpace dużo dyskutowano o dramatycznej sytuacji firmy. Z jednej strony bowiem problemy wiążą się z wynikami serwisu, z drugiej zaś – z odmiennymi wizjami rozwoju, jakie prezentują różni menadżerowie. Jednocześnie Jon Miller, szef projektów elektronicznych w News Corp, właściciela MySpace, zapowiedział, że korporacja wciąż jest oddana serwisowi.
Słowem przewodnim, które ma towarzyszyć MySpace na drodze odrodzenia będzie „Discovery”. Ma ono oznaczać możliwość odkrywania zupełnie nowych treści, szczególnie dla użytkowników zaczynających swą przygodę z serwisem i powracających do niego po pewnym czasie. Większy nacisk ma być więc położony na ludzi, których powinno się poznać, filmy, które należy zobaczyć, muzykę, której trzeba posłuchać itd.
Podstawą nowej strategii w perspektywie użytkownika będzie uruchomione właśnie okno z pojawiającymi się informacjami dotyczącymi aktywności i publikowanych treści, nazwane w angielskojęzycznej wersji serwisu po prostu „Stream”. Poprzednio dostępne było okno z aktualizacjami pochodzącymi od naszych znajomych; teraz jednak pojawia się tu o wiele więcej informacji (np. muzyka słuchana poprzez MySpace Music, oglądane teledyski, linki itp.).
Myśl, która towarzyszy działaniom MySpace ma być jasna: ludzie będą tu powracali by zobaczyć co nowego mogą robić, zobaczyć, posłuchać itd. Nowe treści mają być prezentowane użytkownikom w oparciu o rzeczy, które lubią lub tolerują (w przypadku reklam).
Położony na możliwość odkrywania nowych treści nacisk (obok elementów czysto społecznościowych) ma być wyróżnikiem serwisu na tle największego obecnie konkurenta – Facebooka. Czy to jednak wystarczy by przekonać użytkowników?
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.