Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) podpisała umowę z firmą Toshiba, na mocy której Spółka została autoryzowanym centrum serwisowym produktów firmy Toshiba. Uzyskany przez CSS S.A. tytuł Authorized Service Provider uprawnia do dokonywania napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych i świadczenia usług wsparcia technicznego wszystkich typów notebooków i palmtopów firmy Toshiba. Tytuł ten stanowi dla CSS S.A. potwierdzenie posiadania zespołu przeszkolonych inżynierów oraz odpowiedniego zaplecza części serwisowych.
Procedura dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Centrum Serwisowego CSS S.A. przewiduje dwie możliwości: uszkodzony sprzęt można dostarczać osobiście do najbliższej filii lub oddziału CSS S.A. lub też przesłać kurierem na koszt Spółki do centrali w Warszawie.
W najbliższej przyszłości CSS S.A. zamierza wprowadzić do oferty serwisowe usługi on-site w zakresie produktów firmy Toshiba, co będzie kolejnym – poza ogólnopolską siecią obsługi i doskonałym zapleczem magazynowym – atutem wyróżniającym Spółkę na informatycznym rynku usług serwisowych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się sprostać tak wysokim wymaganiom, jakie stawia firma Toshiba centrom serwisowym. Nie tylko stanowi to potwierdzenie posiadania przez nas doskonale wyszkolonych inżynierów, zapewniających najwyższy standard obsługi oraz gwarantowany czas usunięcia awarii, ale w głównej mierze pozwala oferować naszym Klientom usługi wsparcia w szerszym zakresie produktowym. Kompleksowość oferty CSS S.A. jest dla nas szczególnie ważna, a osiągamy ją właśnie poprzez systematyczne pozyskiwanie kolejnych autoryzacji czołowych producentów sprzętu komputerowego” – powiedział Wiesław Wiktorowicz, Dyrektor Wydziału Serwisu w CSS S.A.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.