Nowe Centrum Wsparcia Technicznego Microsoft już dostępne

Opublikowano: 22 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Microsoft poinformował o uruchomieniu nowej, bardziej przejrzystej i dostosowanej do potrzeb klientów strony wsparcia technicznego dla produktów Microsoft. Pod adresem http://support.microsoft.com/ użytkownicy uzyskają dostęp do pomocy technicznej, posegregowanej tematycznie pod kątem poszczególnych produktów oraz najczęściej wyszukiwanych elementów.
Strona oferuje dostęp do ponad 200 tys. artykułów dotyczących produktów Microsoft oraz daje możliwość uczestnictwa w grupach dyskusyjnych i społecznościach specjalistów Microsoft.  Nowa strona wsparcia technicznego została zaprojektowana z myślą o maksymalizacji wygody i łatwości korzystania dla wszystkich użytkowników. Uproszczono dostęp do najważniejszych i najczęściej poszukiwanych treści, podzielono zawartość na kategorie i rozdziały, co ułatwia wyszukiwanie potrzebnych informacji. Dla każdego z produktów przygotowano oddzielne Centrum Rozwiązań, w którym zawarto komplet informacji potrzebnych przy rozwiązywaniu potencjalnych problemów, usprawnianiu rozwiązań oraz pobieraniu dodatków i aktualizacji.

Na stronie zamieszczono ok. 200 tys. artykułów, z czego ok. 6 tys. w języku polskim, w których użytkownicy będą mogli znaleźć najważniejsze informacje dotyczące poszczególnych produktów Microsoft oraz ich wsparcia technicznego. Wśród najważniejszych tematów poruszanych obecnie na stronach Centrum Rozwiązań, znajdują się informacje o aktualizacjach dla systemów operacyjnych Windows – Service Pack 1 dla systemu Windows Vista oraz Service Pack 3 dla systemu Windows XP.

– Miło nam zaprezentować całkowicie przebudowaną stronę wsparcia technicznego dla naszych klientów. Przygotowując nową witrynę internetową skupiliśmy się na stworzeniu wygodnego i przejrzystego miejsca, w którym każdy użytkownik szybko i sprawnie znajdzie potrzebne informacje. Mamy nadzieję, że wprowadzone rozwiązania sprawią, że poszukiwanie tematów pomocy odpowiadających potrzebom klientów stanie się efektywne, a każdy z nich – bez względu na to, czy będzie poszukiwał informacji we własnym zakresie, czy oczekiwał pomocy naszych inżynierów, otrzyma ją tak szybko, jak to możliwe – powiedział Ireneusz Kobus, Service Delivery Lead z polskiego oddziału Microsoft.

Strona została podzielona na kilka kategorii:

Najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe;
Najnowsze informacje pomocy technicznej;
Informacje o pomocy, którą można zapewnić we własnym zakresie;
Informacje o pomocy technicznej świadczonej przez inżynierów Centrum Obsługi Klientów.

Strona Centrum Wsparcia Technicznego oferuje możliwość pobierania plików i aktualizacji oraz udostępnia informacje z zakresu bezpieczeństwa, prywatności i aktywacji produktów Microsoft. Użytkownicy strony mogą dodatkowo uzyskać pomoc poprzez uczestnictwo w grupach dyskusyjnych oraz społecznościach Microsoft.

Dawid ZarazińskiNowe Centrum Wsparcia Technicznego Microsoft już dostępne

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.