Delicious na nowo, choć z nawiązaniem do korzeni

Opublikowano: 7 listopada 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Pojawiła się testowa wersja nowej odsłony Delicious. Czy takie odświeżenie wystarczy by uratować projekt?

W kwietniu 2011 r. firma Yahoo sprzedała serwis Delicious założycielom YouTube, którzy włączyli go do swej nowej firmy o nazwie AVOS. Chad Hurley oraz Steve Chen zapewniali wtedy, że będą dodawać kolejne funkcje i dbać o jego dalszy rozwój. Właśnie zaprezentowano nową wersję popularnego niegdyś serwisu do zarządzania internetowymi zakładkami.

Zasada działania Delicious nie zmieniła się – wciąż chodzi o kolekcjonowanie i dzielenie się interesującymi treściami. Udostępniona wersja demonstracyjna nowej strony jest bardziej przejrzysta i ma nawiązywać do tego, co w Delicious zawsze było najlepsze. Twórcy informują, że to nie koniec prac, ale oczekują wsparcia społeczności.

Delicious na nowo, choć z nawiązaniem do korzeni 1

Kolejne funkcje mają być dodawane stopniowo. Usprawniony ma zostać m.in. moduł rekomendacji oraz szybkość działania. Pojawić mają się również dedykowane aplikacje mobilne.

Czy uda się uratować Delicious? Być może nie powróci już do czasów swej największej popularności, ale wydaje się, że może pozostać użytecznym narzędziem.

Dawid ZarazińskiDelicious na nowo, choć z nawiązaniem do korzeni

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.