Lepsza kontrola na postępami kampanii i więcej informacji o subskrybentach to tylko niektóre z nowości przedstawionych w nowej wersji aplikacji mobilnej GetResponse.
Skupiamy się przede wszystkim na pomocy klientom i ułatwieniu im prowadzenia biznesu. Aplikacja dostępna na iOS i Androida pozwala na wgląd do konta i zarządzanie działaniami email marketingowymi 24 godziny na dobę, bezpośrednio z poziomu telefonu czy tabletu. – powiedział Daniel Brzeziński, vice prezes GetResponse.
Jakie zmiany znajdują się w nowej wersji?
Podsumowanie kampanii
Dzięki dodaniu podsumowania kampanii na pulpicie aplikacji, użytkownicy zyskują widok z zestawieniem informacji o prowadzonych kampaniach. W tym miejscu mogą też kontrolować wszystkie aktywne autorespondery, formularze i Landing Pages.
Wyszukiwanie
Ulepszone wyszukiwanie pozwala użytkownikom na znalezienie bardziej dokładnych wyników dotyczących subskrybentów, wiadomości, formularzy i Landing Pages – z poziomu smartfona lub tabletu, bezpośrednio na pulpicie. Zyskują też bezpośredni dostęp do informacji o kontaktach.
Tagi i Scoring w podsumowaniu kontaktu
Użytkownicy zyskują dostęp do tagów, które zostały przypisane do poszczególnych subskrybentów. Mogą też dodawać nowe tagi i usuwać te już przypisane. Dzięki nowej zakładce „Score” widoczny jest również podgląd aktualnie przypisanych punktów i historyczne dane o ich zmianach.
Zaawansowane opcje wyszukiwania kontaktów
Użytkownicy mają też możliwość zaawansowanego wyszukiwania opartego na kryteriach takich jak Tagi czy Scoring przypisanych do indywidualnych subskrybentów. Po takim wyszukaniu można wysłać wiadomość do wybranych kontaktów, wprost z aplikacji.
Wsparcie funkcji Multi-user
GetResponse daje możliwość korzystania z funkcji Mulit-user, co oznacza, że kilku członków zespołu może korzystać z systemu w tym samym czasie, a każdy może mieć nadany inny poziom dostępu. Od teraz mobilna aplikacja dla systemu Android wspiera ten podział.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.