Firma NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl po raz kolejny rozszerza funkcjonalności swoich usług. Zmiany dotyczą wprowadzenia nowych – zaawansowanych możliwości konfiguracji DNS domeny. Ponadto osoby korzystające z hostingu serii Active, w ramach poczty e-mail otrzymały do dyspozycji protokół pocztowy IMAP.
Usługi internetowe wśród polskich firm stają się coraz bardziej popularne. Obecnie, według danych opublikowanych przez GUS, ponad 57% wszystkich przedsiębiorstw posiada własną stronę WWW. Wprowadzenie rozszerzonej konfiguracji DNS, to odpowiedź na potrzeby doświadczonych użytkowników Internetu. Opcja ta pozwala na dokonywanie zaawansowanych modyfikacji pliku strefy domeny. Dotychczas w NetArt operację tę można było wykonać jedynie za pośrednictwem administratorów firmy. Od teraz, za pomocą rozbudowanego specjalnie na ten cel Panelu Klienta, każdy z użytkowników może dowolnie i bez ograniczeń zarządzać wybranymi wpisami DNS dla swoich domen.
Wdrożenie nowych możliwości konfiguracji DNS to tylko jedna ze zmian. Wraz z tym usprawnieniem rejestrator udostępnił także możliwość dodawania do Panelu Klienta nazwa.pl, domen niezarejestrowanych w NetArt i zarządzania dla nich ustawieniami DNS. Jest to funkcjonalność skierowana do Klientów posiadających szerokie portfolio domen, pozwalająca na zgromadzenie i zarządzanie wszystkimi adresami WWW w ramach jednego panelu.
Niedawno również poczta elektroniczna w NetArt w ramach hostingu Active została rozszerzona o obsługę protokołu IMAP. IMAP pozwala na synchronizację zawartości skrzynki pocztowej, dzięki czemu praca na różnych komputerach (np. w pracy i w domu) jest o wiele wygodniejsza. Dodatkowo nie ogranicza dostępu do jednego konta pocztowego wielu użytkownikom jednocześnie. To także doskonałe rozwiązanie dla osób korzystających z poczty e-mail za pomocą np. telefonów komórkowych, gdyż do minimum ogranicza transfer niezbędny do pobierania wiadomości.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...