Firma NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl po raz kolejny rozszerza funkcjonalności swoich usług. Zmiany dotyczą wprowadzenia nowych – zaawansowanych możliwości konfiguracji DNS domeny. Ponadto osoby korzystające z hostingu serii Active, w ramach poczty e-mail otrzymały do dyspozycji protokół pocztowy IMAP.
Usługi internetowe wśród polskich firm stają się coraz bardziej popularne. Obecnie, według danych opublikowanych przez GUS, ponad 57% wszystkich przedsiębiorstw posiada własną stronę WWW. Wprowadzenie rozszerzonej konfiguracji DNS, to odpowiedź na potrzeby doświadczonych użytkowników Internetu. Opcja ta pozwala na dokonywanie zaawansowanych modyfikacji pliku strefy domeny. Dotychczas w NetArt operację tę można było wykonać jedynie za pośrednictwem administratorów firmy. Od teraz, za pomocą rozbudowanego specjalnie na ten cel Panelu Klienta, każdy z użytkowników może dowolnie i bez ograniczeń zarządzać wybranymi wpisami DNS dla swoich domen.
Wdrożenie nowych możliwości konfiguracji DNS to tylko jedna ze zmian. Wraz z tym usprawnieniem rejestrator udostępnił także możliwość dodawania do Panelu Klienta nazwa.pl, domen niezarejestrowanych w NetArt i zarządzania dla nich ustawieniami DNS. Jest to funkcjonalność skierowana do Klientów posiadających szerokie portfolio domen, pozwalająca na zgromadzenie i zarządzanie wszystkimi adresami WWW w ramach jednego panelu.
Niedawno również poczta elektroniczna w NetArt w ramach hostingu Active została rozszerzona o obsługę protokołu IMAP. IMAP pozwala na synchronizację zawartości skrzynki pocztowej, dzięki czemu praca na różnych komputerach (np. w pracy i w domu) jest o wiele wygodniejsza. Dodatkowo nie ogranicza dostępu do jednego konta pocztowego wielu użytkownikom jednocześnie. To także doskonałe rozwiązanie dla osób korzystających z poczty e-mail za pomocą np. telefonów komórkowych, gdyż do minimum ogranicza transfer niezbędny do pobierania wiadomości.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.