Czas: 25 października 2010
Miejsce: Hotel Kyriad Prestige, Warszawa
Konferencja stanowić będzie podsumowanie projektu „How to webcast” oraz, jednocześnie, bilans wszystkich działań i rezultatów projektowych. Poprzez jej organizację organizatorzy pragną podnosić świadomość osób zainteresowanych tematyką interaktywnej nauki. Wideokonferencje i szkolenia on-line dzięki oszczędności czasu i środków stały się idealnym rozwiązaniem dającym niemal każdej firmie szansę na profesjonalny rozwój. Dzięki nim możliwe stało się zatrudnianie najlepszych ekspertów, zazwyczaj niedostępnych w tradycyjnym procesie szkoleniowym i drastyczne obniżenie kosztów. Na potrzeby projektu stworzona została metodykę pracy z wykorzystaniem webcastu, w oparciu o doświadczenie własne, partnerów oraz uczestników projektu.
W konferencji weźmie udział ponad 160 osób – specjalistów i praktyków z branży. Trzy ścieżki tematyczne: marketingowa, trenerska, managerska podzielą uczestników według preferowanej problematyki, a każda z nich będzie się składała z trzech wystąpień, m.in.:
- Piotr Maczuga/Krzysztof Zieliński (Fundacja Obserwatorium Zarządzania) – Przygotowanie szkolenia webcast
- Igor Bielobradek (Deloitte) – Webcast jako kanał komunikacji marketingowej w branży usług profesjonalnych
- Szymon Chodkowski (TransmisjeOnline) – Marketingowe możliwości szkoleń webcast, media społecznościowe
- Marta Eichstaedt (Dialogue Unlimited), Calum Thomson (Adam Smith College) – Aktywizacja uczestników, narzędzia dla trenera, praktyczne przykłady, gry, quizy
- Janusz Lenkiewicz (MediaKURSY) – 7 sposobów na skuteczne zarządzanie webcastem
Drugą część konferencji będzie stanowił panel główny:
- Krzysztof Zieliński – zaprezentuje na nim rezultaty projektu oraz przedstawi raport z badania uczestników
- Roger Courville (1080 Group) – udzieli uczestnikom konferencji kilku praktycznych wskazówek odnośnie wykorzystania narzędzi webcast
- Wayne Turmel (Great Web Meetings) – Why Trainers fear webinars and web training (and why they need to get over it)
Konferencja będzie niepowtarzalną okazją do zaprezentowania korzyści jakie daje wykorzystanie nowoczesnych technologii w edukacji i promowania tej metody wśród środowisk trenerskich, menedżerskich oraz wśród przedsiębiorców.
Zapraszamy na stronę projektu www.webcasttolearn.com w celu zapoznania się z ideą projektu i tematyką konferencji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.