W ramach kontynuacji i rozbudowania współpracy z marką Peugeot Polska, K2 wdrożyło nowy serwis www.peugeot.pl w kooperacji z globalnym partnerem dealera Les Argonatues.
Pod koniec 2007 roku, agencja K2 przeprowadziła internetową ankietę satysfakcji wśród klientów i użytkowników serwisu Peugeot.pl. Ciekawe opinie internautów zmotywowały nastawioną na rozwój i innowację markę Peugeot Polska, do podjęcia decyzji o zmianie strony. Postawiono przede wszystkim na design, dostępność oraz nowe rozwiązania i możliwości, jakie niesie ze sobą obecny rynek internetowy.
K2 sprawnie wdrożyło nowoczesne i zaawansowane metody prezentacji modeli dostępnych w ofercie marki. Ważnym elementem stała się możliwość podziału gamy na kategorie cenowe, spalanie oraz emisję CO2. To proste zestawienie – szybko rozwiewa wszelkie wątpliwości Klientów podejmujących decyzję o zakupie wybranego modelu.
W celu wzmocnienia użyteczności serwisu, połączono showroom z konfiguratorem
i cennikiem. Użytkownik może sprawnie skonfigurować wybrany model, obliczyć koszty finansowania, porównać silniki i wreszcie zapisać się na jazdę próbną. Nowy serwis w pełni bowiem zintegrowano z obecnym systemem rezerwacji jazdy próbnej i składaniem zamówień w ofercie indywidualnej.
Istotną zmianą jest także nowy rozmiar strony, umożliwiający dynamiczne animacje na większym i bardziej przejrzystym ekranie. Co więcej, idąc naprzeciw światowym trendom w komunikacji marketingowej i wizerunkowej marek samochodowych w sieci, stworzono sekcję poświęconą najciekawszym, pełnoekranowym filmom video! Nie ulega wątpliwości, że Peugeot webTV to odpowiedź na oczekiwania wielu użytkowników serwisu.
Strona zawiera także niezbędne informacje o dostępnych usługach, renomowanych dealerach, ofercie skierowanej do firm czy też klientów indywidualnych, najnowsze promocje, porady, aktualności, butik z akcesoriami oraz wiele informacji ciekawych z punktu widzenia użytkowników.
Mimo, że nowa strona wystartowała w czerwcu, K2 wraz z Peugeot Polska nieustannie pracują nad jakością serwisu. Już wkrótce pojawią się kolejne atrakcyjne dla użytkowników sekcje.
www.peugeot.pl
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.