W ramach kontynuacji i rozbudowania współpracy z marką Peugeot Polska, K2 wdrożyło nowy serwis www.peugeot.pl w kooperacji z globalnym partnerem dealera Les Argonatues.
Pod koniec 2007 roku, agencja K2 przeprowadziła internetową ankietę satysfakcji wśród klientów i użytkowników serwisu Peugeot.pl. Ciekawe opinie internautów zmotywowały nastawioną na rozwój i innowację markę Peugeot Polska, do podjęcia decyzji o zmianie strony. Postawiono przede wszystkim na design, dostępność oraz nowe rozwiązania i możliwości, jakie niesie ze sobą obecny rynek internetowy.
K2 sprawnie wdrożyło nowoczesne i zaawansowane metody prezentacji modeli dostępnych w ofercie marki. Ważnym elementem stała się możliwość podziału gamy na kategorie cenowe, spalanie oraz emisję CO2. To proste zestawienie – szybko rozwiewa wszelkie wątpliwości Klientów podejmujących decyzję o zakupie wybranego modelu.
W celu wzmocnienia użyteczności serwisu, połączono showroom z konfiguratorem
i cennikiem. Użytkownik może sprawnie skonfigurować wybrany model, obliczyć koszty finansowania, porównać silniki i wreszcie zapisać się na jazdę próbną. Nowy serwis w pełni bowiem zintegrowano z obecnym systemem rezerwacji jazdy próbnej i składaniem zamówień w ofercie indywidualnej.
Istotną zmianą jest także nowy rozmiar strony, umożliwiający dynamiczne animacje na większym i bardziej przejrzystym ekranie. Co więcej, idąc naprzeciw światowym trendom w komunikacji marketingowej i wizerunkowej marek samochodowych w sieci, stworzono sekcję poświęconą najciekawszym, pełnoekranowym filmom video! Nie ulega wątpliwości, że Peugeot webTV to odpowiedź na oczekiwania wielu użytkowników serwisu.
Strona zawiera także niezbędne informacje o dostępnych usługach, renomowanych dealerach, ofercie skierowanej do firm czy też klientów indywidualnych, najnowsze promocje, porady, aktualności, butik z akcesoriami oraz wiele informacji ciekawych z punktu widzenia użytkowników.
Mimo, że nowa strona wystartowała w czerwcu, K2 wraz z Peugeot Polska nieustannie pracują nad jakością serwisu. Już wkrótce pojawią się kolejne atrakcyjne dla użytkowników sekcje.
www.peugeot.pl
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.