Nowe opcje w katalogu Interii

Opublikowano: 28 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi:

Portal INTERIA.PL wprowadził nowe usługi dodane do katalogu polskich stron internetowych. Nowe, płatne opcje mają na celu zapewnienie właścicielom dostępnych w katalogu stron lepszej ich ekspozycji, a tym samym zwiększenie liczby odwiedzin na tych witrynach.

Do dostępnej już wcześniej usługi „Ekspres strona SMS” dołączyła zupełnie nowa opcja wyróżnienia wpisu strony w katalogu. Opcja ta dostępna jest w trzech podstawowych wariantach formy wyróżnienia – ramka zwykła, ramka z tłem oraz ramka z tłem i wyboldowanym tekstem. Dodatkowo zróżnicowana jest długość okresu, na jaki można wykupić usługę (od 14 do 90 dni), cena (od 6 do 19 zł netto) oraz forma płatności (SMS, karta kredytowa, mTransfer). Usługa jest aktywowana w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia dokonania przez zamawiającego wpłaty (w dni robocze).

Pojawiła się także nowa, zmodyfikowana wersja pozycjonowania strony w katalogu. Dzięki tej opcji strona pojawia się na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania według słowa, które występuje w wykupionym przez użytkownika zestawie słów kluczowych. Zapewnia to większą ilość odwiedzin witryny, gdyż na pierwsze pozycje wyników wyszukiwania przypada najwięcej kliknięć.

Od listopada 2002 r. w katalogu stron polskich INTERIA.PL dostępne są także opcje ekspresowego dodania strony do katalogu oraz ekspresowej aktualizacji już istniejącego wpisu. Opcje te są alternatywą do bezpłatnego dodania strony do katalogu. W przeciwieństwie jednak do opcji bezpłatnej, w opcji ekspresowej zamawiający ma gwarancję dokonania wpisu lub aktualizacji adresu strony w katalogu w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia wpłaty (w dni robocze).

http://katalog.interia.pl

Sylwester KozakNowe opcje w katalogu Interii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.