Power Media zaprezentowała nową wersję systemu księgowości internetowej ifirma.pl, która umożliwia przedsiębiorcom optymalizację kosztów obsługi księgowej i prowadzenia działalności. Zaprezentowano również serwis CafeBiz.pl, który ma być centrum informacji dla młodych przedsiębiorców, oraz miejscem do budowania społeczności użytkowników systemu ifirma.pl.
Oprócz nowej szaty graficznej serwisu ifirma.pl rozbudowano jego funkcjonalności – zwiększono liczbę możliwych do wykonania operacji oraz wprowadzono modyfikacje związane z poprawą wygody użytkowników. Rozbudowana została sekcja przychodów, która umożliwia teraz wygodne rozliczanie m.in. sprzedaży wysyłkowej. – Liczba użytkowników korzystających z platformy ifirma.pl rośnie bardzo dynamicznie i cały czas prowadzimy pracę nad nowymi ciekawymi funkcjonalnościami. – mówi Andrzej Parszuto, Wiceprezes Power Media.
Ifirma.pl to serwis księgowości internetowej stworzony z myślą o małych przedsiębiorcach. Przy tworzeniu serwisu współpracują specjaliści z dziedziny informatyki i księgowości, tak by podążał za nieustannie zmieniającymi się przepisami prawa. Platforma ifirma.pl pozwala użytkownikom samodzielnie prowadzić księgowość firmy za pośrednictwem Internetu umożliwiając automatyczne prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów oraz dokumentacji firmy w zakresie m.in. ewidencji sprzedaży, kosztów oraz podatku VAT. Dzięki niemu istnieje także możliwość generowania deklaracji dla Urzędów Skarbowych i ZUS.
W celu integracji użytkowników platformy ifirma.pl uruchomiony został również serwis CafeBiz.pl poświęcony prowadzeniu firmy i innowacjom w biznesie. Skierowany jest on przede wszystkim do właścicieli małych i średnich firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Serwis umożliwia użytkownikom dyskusję, nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz promocję prowadzonych przez nich firm. Serwis przygotowany został przez firmę Benhauer.
Odsłonie nowego serwisu ifirma.pl towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Zmień księgową na Internetową” obejmująca TVN24, 3 Program PR, RMF FM, Newsweek, Przekrój, Politykę, Rzeczpospolitą, Gazetę Wyborczą, Dziennik, Gazetę Prawną i Puls Biznesu. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie skierowana głównie do użytkowników serwisów ekonomicznych.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.