Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wzbogaca swoją ofertę o kolejne 17 witryn. Wiele z nich to serwisy, których treść adresowana jest przede wszystkim do mężczyzn. Automotobiznes.pl, Kopalniawiedzy.pl, Mapgo.pl, Mixo.pl, Toprally.pl, Volley24.pl to tylko niektóre z nowych witryn w ofercie sieci reklamy on-line Ad-Vice, które kierowane są do młodych ludzi: przede wszystkim młodych mężczyzn.
– Mężczyźni, jak pokazują światowe badania, w odróżnieniu od kobiet, znacznie częściej korzystają z internetu w poszukiwaniu rozrywki, rezygnując tym samym z czasu spędzonego przed telewizorem. W polskiej sieci widzimy podobną tendencję, dlatego też uznajemy „męski” target za coraz istotniejszy w komunikacji marek on-line – mówi Bartosz Wieczorek, Prezes Zarządu, Ad-Vice. – Tematyka witryn, które dołączyły do nas w ostatnim czasie, dotyczy właśnie wspomnianej rozrywki, zdobywania wiedzy, dzielenia się swoimi pasjami, w tym sportem.
Kolejną grupą aktywnie poszukującą informacji on-line są studenci. Uczniowie i studenci spędzają na stronach o profilu edukacyjnym przeciętnie prawie 2 godziny, czyli istotnie więcej niż wynosi średni czas na użytkownika w całej populacji. Także w tej grupie Ad-Vice proponuje reklamodawcom nowości, tj.: Eszkola.pl, Pracadlastudenta.pl, Kariera.pl, czy wspomniana już Kopalniawiedzy.pl.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.