Portal INTERIA.PL udostępnił zmodernizowaną wersję pasażu handlowego Zakupy. Uruchomienie nowego pasażu oznacza zmianę modelu jego funkcjonowania – z prezentacji sklepów internetowych, na szczegółową prezentację produktów znajdujących się w ofercie tych sklepów.
Nowe Zakupy umożliwiają użytkownikom sklepu przeszukiwanie ofert sklepów poprzez wyszukiwarkę i katalog produktów. Wyszukiwanie zaawansowane pozwala m.in. na zawężanie wyników do kategorii produktowej i przedziału cenowego oraz na sortowanie wyników według ceny, marki i nazwy produktu. Asortyment pasażu można przeglądać także posługując się hierarchicznym katalogiem, składającym się obecnie z 18 głównych kategorii, ewentualnie zawężając listę przeglądanych produktów do poszczególnych marek. Ciekawostką jest możliwość dodania przez użytkownika produktów, które mu się spodobały, ale których nie zamierza kupić od razu, do tzw. 'Listy życzeń’, tak by móc powrócić do nich w przyszłości.
Rzadko występującą na innych pasażach funkcjonalnością Zakupów INTERIA.PL, jest możliwość oceniania poszczególnych sklepów przez użytkowników, którzy dokonali w nich transakcji. Odbywa się to poprzez przyznanie od jednej do pięciu gwiazdek – zarówno ogólnie dla całej transakcji, jak i dla każdego ze szczegółowych kryteriów oceny, takich jak cena, szybkość dostawy, jakość obsługi oraz łatwości dokonywania transakcji. Użytkownik może też wpisać własną opinię, dostępną innym odwiedzającym w dziale 'Przeczytaj oceny’.
Uruchomieniu nowej wersji Zakupy towarzyszy wprowadzenie nowej oferty dla sklepów internetowych, które chcą zaistnieć w pasażu. Podstawowy pakiet umożliwia sklepom obecność w pasażu zupełnie bezpłatnie. Pozostałe trzy płatne pakiety zapewniają lepszą ekspozycję produktów w pasażu oraz dodatkową promocję oferty. Pakiety płatne z nowej oferty umożliwiają też atrakcyjniejsze warunki zakupu dodatkowych form prezentacji asortymentu sklepów w pasażu i na stronach portalu.
W momencie uruchomienia pasaż udostępnia ponad 60 tys. różnych produktów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.