Możliwością wysłuchania prelekcji ekspertów marketingu internetowego oraz nigdzie dotąd nie prezentowanych case studies kusiła firma Zanox zapraszając na Zanox Opening Event Poland. Spotkanie odbyło się dziś, 8 maja w warszawskim klubie Foksal 19.
Warszawskie spotkanie podzielone było na dwie zasadnicze części. W pierwszej, po przywitaniu gości przez Dimitriosa Haratsisa, Dyrektora regionalnego Zanox, głos zabrał Thomas Hessler, założyciel i Prezes Zarządu Zanox. Stwierdził on, że polski rynek jest bramą do całej Europy Środkowo-Wschodniej. Wyraził też zadowolenie, że jego firma jest już obecna w naszym kraju.
Krótką prelekcję wygłosił następnie Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska. Przedstawił on wyniki badań poświęconych Internetowi w Polsce. Zauważył, że pomimo iż penetracja tego medium w naszym kraju, ceny dostępu oraz edukacja internetowa stawia nas w ogonie Europy, to jednocześnie jesteśmy krajem ogromnego potencjału i wielkiego zaufania konsumentów do Sieci.
Kolejne wystąpienie poświęcone było rynkowi reklamy internetowej w naszym kraju. Opowiadał o niej Robert Bednarski, Wiceprezes Zarządu Grupy Onet.pl. Polska jest krajem stale rosnących wydatków na tę formę promocji, choć jest to jednocześnie obszar dynamicznych, trudnych do przewidzenia zmian.
Wystąpił też Maciej Wyszyński, Dyrektor polskiego oddziału Zanox. Opowiadał on o marketingu w modelu „Płać za efekt” w historycznym kontekście oraz procesie konwergencji mediów.
Druga część spotkania poświęcona była praktyce. Wystąpienia dotyczyły zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań w marketingu internetowym – na przykładach Fotki.pl, sprzedaży usług finansowych (Expander) oraz biletów lotniczych (Centralwings). Organizatorzy przewidzieli również panel dyskusyjny z udziałem wszystkich prelegentów.
relacja: Dawid Zaraziński
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.