Aleksandra Ośko objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży Międzynarodowej, Robert Olszewski – Dyrektora Sprzedaży ARBOinteractive Polska, zaś Konrad Spoczyński – Dyrektora Sprzedaży LogicSearch.
ARBOinteractive AG poza Polską obecne jest także w Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji. Stanowisko Kierownika Sprzedaży Międzynarodowej utworzono w celu intensyfikacji sprzedaży europejskich portfolio ARBOinteractive AG.
Aleksandra Ośko pozyskiwać będzie klientów międzynarodowych, a także odpowiadać za planowanie i koordynację kampanii na witrynach zagranicznych, targetowanych zarówno na polskich, jak i na obcojęzycznych użytkowników. „Europa Środkowo-Wschodnia stanowi rozwijający się i niezwykle atrakcyjny dla branży reklamowej rynek. Tymczasem ARBOinteractive A.G. to jedyny podmiot o tak wysokim zasięgu w tym regionie. Łączny zasięg grupy wynosi 30 milionów internautów miesięcznie” – mówi Aleksandra Ośko. „W sytuacji, gdy coraz więcej Klientów integruje działania marketingowe podejmowane na poszczególnych rynkach lokalnych w celu ujednolicenia strategii komunikacyjnej oraz uzyskania niższych kosztów promocji, stworzenie spójnej europejskiej oferty wydaje się koniecznością” – dodaje.
ARBOinteractive zamierza wykorzystać efekt synergii także na rynku lokalnym. Od początku września za przygotowywanie kompleksowych ofert, integrujących działania poszczególnych podmiotów ARBOinteractive Polska odpowiada Robert Olszewski. Jego zadaniem jest również pozyskiwanie klientów zainteresowanych całościowymi kampaniami online (kreacja, monitoring, planowanie i realizacja kampanii banerowych, SEM/SEO). „Internet zaczyna odgrywać istotną rolę w mediaplanach Klientów, tym samym ich oczekiwania wobec kampanii online rosną. Opracowanie kompleksowej oferty ARBOinteractive nie tylko skróci i uprości planowanie i realizację działań w Internecie, lecz także pozwoli na optymalny dla danej kampanii dobór kanałów komunikacji. Poza tym podejmując współpracę długookresową będziemy w stanie realizować zaawansowane projekty internetowe na szeroką skalę” – mówi Robert Olszewski.
Trzecim obszarem wzmocnionym od września w ARBOinteractive Polska jest sprzedaż kampanii w wyszukiwarkach. Konrad Spoczyński, nowy Dyrektor Sprzedaży LogicSearch, ma za zadanie zaznaczyć obecność firmy na rynku oraz wypromować jej ofertę wśród potencjalnych Klientów. „ARBOinteractive jako grupa chce dostarczać Klientom kompleksowe rozwiązania związane z reklamą internetową, dlatego oczywistym jest działanie wewnątrz struktury komórki SEM/SEO, która dopełnia pozostałe usługi” – mówi Konrad Spoczyński. „Możliwość zakupu w jednym miejscu kampanii łączącej różne systemy reklamy kontekstowej znacznie przyspiesza proces planowania i realizacji. Dodatkowo wykorzystując doświadczenie w pracy z agencjami gwarantujemy profesjonalną obsługę kampanii także mniejszym klientom”- podsumowuje.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.