Strukturę akcjonariatu giełdowej spółki One-2-One wzmocnili nowi inwestorzy związani z branżą mobilną, a także marketingową. Spółka spodziewa się wsparcia przy tworzeniu i realizacji strategii rozwoju Spółki zwłaszcza ze strony Piotra Majchrzaka, który jest autorem znaczących sukcesów spółek działających od wielu lat w segmencie usług mobilnych. Drugim z inwestorów jest poznańska spółka Media Service Group.
Zgodnie z przeprowadzonymi ostatnio transakcjami właścicieli zmieniło w sumie 12% akcji spółki. Jedną ze stron transakcji był Fundusz MCI PrivateVentures, zarządzany przez MCI Management S.A. Jest to realizacja deklarowanej w 2009 roku strategii wyjścia z One-2-One jako jednej ze swoich najstarszych inwestycji portfelowych. MCI sprzedał podczas transakcji akcje stanowiące 7,5% kapitału spółki w cenie 4,15 zł za walor.
– Sektor usług mobilnych w Polsce, w tym mobilnych usług dodanych rozwija się dynamicznie. Pozycja rynkowa One-2-One oraz portfel posiadanych produktów stwarza dla Spółki duże możliwości wzrostu. Cieszymy się, że udało nam się pozyskać na rzecz spółki O2O poważnego Inwestora – Piotra Majchrzaka. Nasza sprzedaż akcji jest zgodna z komunikowaną wcześniej strategią zakładająca wyjścia z O2O w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. Jest to jedna z najstarszych inwestycji w portfelu MCI. Pozyskanie do akcjonariatu Inwestora posiadającego doświadczenie i kompetencje zdobyte w branży usług mobilnych pozwoli Zarządowi Spółki na bardziej skuteczną realizację strategii budującej wartość dla jej akcjonariuszy. – mówi Sylwester Janik, Venture Partner w MCI Management SA, nadzorujący One-2-One w portfelu funduszu.
Piotr Majchrzak, który nabył 7,5% akcji spółki One-2-One od wielu lat związany jest z branżą usług mobilnych. Do grudnia 2009 roku sprawował obowiązki prezesa zarządu MNI S.A., giełdowej spółki z tego sektora. Kierując nią doprowadził do znaczącego wzrostu jej przychodów i rentowności. Kapitalizacja MNI wzrosła do ponad 400 mln zł w okresie, w którym zarządzał nią Piotr Majchrzak.
– One-2-One to obiecująca grupa działająca na rozwojowym rynku. Spółka posiada stabilną sytuację finansową i dobre perspektywy rozwoju. Wierzę, że w najbliższych latach będzie umacniała swoją pozycję. Zamierzam swoim doświadczeniem wspierać Zarząd w rozwoju strategii Grupy – komentuje Piotr Majchrzak. Moje zaangażowanie w One-2-One jest długoterminową inwestycją. Nie wykluczam dalszego zwiększania pakietu akcji, wierząc w szybki rozwój tego rynku, a szczególnie spółek Grupy One-2-One.
– Spółka spodziewa się, że Piotr Majchrzak, jako nowy akcjonariusz, wzmocni pozycję przedsiębiorstwa i będzie wspierał dalsze kierunki rozwoju strategii całej Grupy One-2-One – Przewidujemy jego bliską współpracę z Zarządem – dodaje Tomasz Długiewicz, Prezes Zarządu One-2-One.
Drugim z nowych inwestorów jest poznańska spółka Media Service Group, której niewielką część swego pakietu sprzedał Tomasz Długiewicz Prezes zarządu One-2-One. Udziałowcy MSG posiadają duże doświadczenie w branży usług marketingowych, a zaangażowanie w One-2-One traktują jako inwestycję prywatną o charakterze długoterminowym. Media Service Group nabył pakiet stanowiący 4,5% kapitału zakładowego w cenie 4,30 zł za akcje. Po transakcji T. Długiewicz posiada 14,14% akcji spółki i planuje dalej pozostać znaczącym udziałowcem Grupy.
– Zdecydowałem się na tę transakcję z mocnym przekonaniem, że pozyskanie nowych akcjonariuszy pozwoli istotnie wzmocnić spółkę i daje perspektywy systematycznego wzrostu jej wartości – tłumaczy Długiewicz.
Jednocześnie Zarząd One-2-One rozpoczął proces podwyższenia kapitału Spółki o 6% jego obecnej wysokości. Wyemitowane akcje zostaną skierowane do nowych udziałowców: Piotra Majchrzaka oraz spółki MSG.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!