Z początkiem stycznia 2006 roku do grona klientów Agencji HEUREKA, w zakresie obsługi PR, dołączyła firma KRISPOL. Agencja przedłużyła także na koleje dwanaście miesięcy umowę z NICE Polska, dla której pracuje już od 2004 roku.
Do obowiązków agencji należeć będą działania z zakresu strategicznego planowania i zarządzania PR, media relations oraz realizacja doraźnych akcji, bezpośrednio związanych z wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Heureka skoncentruje się w głównej mierze na kreowaniu pozytywnego wizerunku firm KRISPOL i NICE Polska oraz wzrostu rozpoznawalności ich produktów.
Oprócz działań PR agencja będzie odpowiedzialna również za stworzenie i realizację programu lojalnościowego, dlatego kampania skierowana jest nie tylko do indywidualnych klientów lecz również do dealerów produktów obu firm i ich partnerów handlowych.
Działania public relations obejmą swym zasięgiem media ogólnopolskie, prasę branżową i regionalną oraz internetowe portale tematyczne.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.