Sieć reklamy internetowej Q-net nawiązała współpracę z nowymi stronami o tematyce ekonomiczno – finansowej. Nowi partnerzy Q-net to Franchising.info.pl, BiznesPartner.pl oraz Wbj.pl (Warsaw Business Journal).
Jako, że wszystkie strony dedykowane są przede wszystkim tematom ekonomicznym, finansowym oraz biznesowym, doskonale wkomponowują się w ofertę Q-net, dzięki czemu sieć nie tylko wzbogaca swoje portfolio, ale także umacnia ofertę kategorii biznesowej. Od początku istnienia Q-net podkreślano dążność sieci do silnego sprofilowania zrzeszonych witryn, selekcjonowanie ich pod względem oferowanych usług, która zapewnia klientom Q-net wybór spośród najlepszych.
Sieć reklamy internetowej Q-net wystartowała 5 listopada 2002 roku. W sieci Q-net znajduje się ponad siedemdziesiąt witryn internetowych, wśród nich witryny z kategorii: biznes, finanse, ubezpieczenia, rozrywka, e-commerce, GSM, Informacje, TV, film, muzyka, podróże, odkrycia, technologie oraz motoryzacja.
Witryny zrzeszone w sieci Q-net zostały zbadane przez TNS OBOP (badanie WebProfiler), które gwarantuje dokładność i wiarygodność danych na ich temat. Badanie to jest gwarantowane wszystkim zrzeszonym w sieci Q-net. Dodatkowo witryny Q-netu wraz z witrynami pozostałych sieci reklamowych, objęte zostały badaniem o nazwie „Prawdziwy Profil”. „Prawdziwy Profil” to połączenie badania ankietowego z monitoringiem ruchu internetowego witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.