„Nowoczesna Firma” rusza nowy program dedykowany sektorowi MŚP.
„Nowoczesna Firma” to program informacyjno-edukacyjny dedykowany sektorowi Małych i Średnich Przedsiębiorstw, który pomoże nie tylko założyć własną działalność gospodarczą, ale osiągnąć pozytywny wynik finansowy. Jak zatrudnić Dobrego Pracownika?, Jak tanio i bez zakłóceń łączyć się ze światem?, Jak wykorzystać Internet? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Jak sprzedawać skutecznie przez telefon? Jak zarządzać finansami w MMSP? Jak windykować, eksportować, importować, gdzie szukać pomocy unijnej dla MMSP i jak ją pozyskać – to tylko niektóre z wielu nurtujących pytań, na które odpowie program „Nowoczesna Firma”.
Pilotażowy odcinek – już w listopadzie – odpowie na pytania dlaczego warto prowadzić własny biznes? Jakie ryzyko jest związane z prowadzeniem własnego biznesu? Gdzie szukać informacji dotyczących spraw formalnych? Zaprezentujemy przykłady biznesów, przyglądając się gdzie tkwi sedno sukcesu.
Wypowiedzi samych przedsiębiorców w każdym odcinku będą poddane ocenie ekspertów. Pierwszy odcinek wskaże możliwości finansowania rozpoczęcia działalności gospodarczej, również ze środków unii Europejskiej.
Program „Nowoczesna Firma” jest wspólną inicjatywą Nowoczesnej Firmy oraz telewizji TVBiznes. Promując nowoczesne metody zarządzania, zmieniamy postawy przedsiębiorców, zbliżamy dostawców usług profesjonalnych do ich klientów, tworząc środowisko aktywnych firm nastawionych na rozwój, pokonując bariery mentalne i strukturalne MSP – mówi Agnieszka Chaber, rzecznik Nowoczesnej Firmy.
Premiera odcinków jest przewidziana raz na dwa tygodnie na kanale TVBiznes. Telewizja dostępna jest na platformach n HDTV, Cyfry +(24% dostępu) i Cyfrowego Polsatu (10% dostępu), na satelicie Hot Bird (6% dostępu), w sieci telewizji kablowych w Polsce (60% dostępu) i w Internecie (www.tvbiznes.pl).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.