Nowoczesna Firma przechodzi do Evolution Media Net

Opublikowano: 20 listopada 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Sieć reklamowa Evolution Media Net podpisała umowę o współpracy z serwisem Nowoczesna Firma. Współpraca portalu z siecią rozpocznie się w przyszłym roku, po wygaśnięciu dotychczasowej umowy z siecią ARBOnetwork.

W ostatnim badaniu Megapanel PBI/Gemius (wrzesień 2012) NF.pl znalazł się w pierwszej dziesiątce serwisów w kategorii „Biznes, Finanse, Prawo” z liczbą 730 tys. użytkowników (real users) oraz zasięgiem 3,76 proc. (ponad 7 mln odsłon miesięcznie). Nowoczesna Firma S.A. jest notowana na rynku New Connect, w roku 2011 miała 14 mln obrotu i 1,8 mln zysku netto.

Na mocy podpisanej umowy sieć Evolution Media Net otrzyma wyłączność sieciową i agencyjną na sprzedaż reklamy w Nowoczesnej Firmie. Współpraca reklamowa rozpocznie się 1 marca 2013, po wygaśnięciu aktualnie obowiązującej umowy z siecią ARBOnetwork.

Nowoczesna Firma przechodzi do Evolution Media Net 1Nowoczesna Firma to gracz ze ścisłej czołówki naszego rynku internetowego i naturalnym jest, że powinien współpracować z nami. Najbliższe miesiące i kolejne umowy z największymi wydawcami pokażą, że jesteśmy nie tylko siecią najlepszą, ale i największą. Przystąpiliśmy do ostatecznej ofensywy mającej na celu zmianę układu sił na rynku – powiedział Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.

Po długo trwającej współpracy z ARBOnetwork postanowiliśmy związać się z Evolution Media Net, która przekonała nas do swojej wizji i sposobu działania. Nasz nowy partner jest dynamiczny i perspektywiczny, a zaproponowany model współpracy odpowiada nam znacznie bardziej niż dotychczasowy. – dodał Władysław Farafonow, prezes zarządu Nowoczesnej Firmy.

 

Sylwester KozakNowoczesna Firma przechodzi do Evolution Media Net

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.