W dniu 28 marca 2011 roku rozpoczął się proces oferty prywatnej akcji serii B spółki Nowoczesna Firma S.A. – największego polskiego portalu usług B2B oraz medium wiedzy dla biznesu.
W ramach oferty wybrani Inwestorzy będą mogli objąć do 2 775 000 akcji co da im kontrolę nad 20% kapitału zakładowego spółki. Nowoczesna Firma S.A. zamierza w ten sposób pozyskać blisko 5 mln zł na sfinansowanie projektów związanych z rozwojem zasięgu i kontentu portalu, budowy aplikacji e-commerce’owych oraz produkcji specjalistycznego software’u do badań marketingowych oraz użyteczności w modelu SaaS.
W najbliższych dniach będzie można zapoznać się z profilem działalności spółki, wynikami finansowymi oraz strategią rozwoju na lata 2011 – 2016 podczas spotkania on line z wykorzystaniem webcastu w dniach 15 kwietnia i 20 kwietnia. Rejestracja na stronie www.firma.nf.pl.
„Nowoczesna Firma S.A. to spółka branży ICT – innowacyjne medium wiedzy dla biznesu, działające na trenie całej Polski w oparciu o Internet – portal biznesowy www.nf.pl; multimedialną telewizję kadry.tv, wydawnictwa drukowane, organizację kongresów i seminariów. Spółka istnieje już 6 lat, ma silną pozycję na rynku. Promujemy nowoczesne metody zarządzania i jest to wiedza z której korzysta obecnie ponad 1 200 000 osób miesięcznie, co stawia nas w pierwszej piątce serwisów biznesowych w Polsce. Obsługujemy rynek wiedzy dla biznesu, ponad 5 000 dostawców usług profesjonalnych stale współpracuje z nami celem promocji oferowanych rozwiązań oraz edukacji klientów. Wykorzystujemy różne formy kontaktu i to nas wyróżnia. Osiągnięty efekt synergii kanałów komunikacji marketingowej skutecznie działa na rzecz naszych klientów. dlatego jesteśmy liderem na rynku sprzedaży usług profesjonalnych – wyjaśnia przewodniczący rady nadzorczej spółki Ireneusz Tomczak. „Wierzymy w dalszy rozwój komunikacji on-line i stworzenie nowych możliwości wykorzystania sieci do celów biznesowych. Stąd plany inwestycji w stworzenie innowacyjnego rozwiązania e commerce dla nowych kategorii tj. wiedza w postaci szkoleń, multimediów, webcastów, testów, badań. Aby pomóc naszym partnerom w przenoszeniu swoich usług do środowiska on-line i ich realizacji z wykorzystaniem nowych mediów prowadzimy prace rozwojowe nad powstaniem aplikacji SaaS wspomagających ich powstawanie.” – dodaje.
Spółka będzie pierwszym reprezentantem sub-sektora B2B/e-commerce (wg. klasyfikacji serwisu Bloomberg) na rynku NewConncet oraz trzecią spółka sektora media która zadebiutuje na tym rynku w 2011 roku. Emisja jest planowa do pierwszych dni maja 2011 roku.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...