Internauci, dla których towarzystwo funduszy inwestycyjnych Union Investment utworzyło wortal konsumencki mogą już korzystać z nowych interaktywnych narzędzi.
W serwisie www.unionklub.pl przeczytają materiały edukacyjne i zapoznają się z opiniami ekspertów. Dodatkowo, wysłuchają wywiadów z klientami Union Investment TFI S.A., audio-felietonów „z przymrużeniem oka” oraz przeczytają pierwsze historyjki komiksowe związane z funduszami.
W działającym od września wortalu UnionKlub uruchomiona została nowa sekcja: „Z życia klienta”, która składa się z 3 części. Jedną z nich stanowią wywiady z klientami, w formie pliku audio, w których można posłuchać doświadczeń inwestorów Union Investment TFI S.A. – taka wiedza jest szczególnie cenna w dobie niepewnego rynku. Drugą część stanowią „Historie z życia…klienckiego”, czyli audiofelietony, opisujące sytuacje, których świadkami byli lub w których znaleźli się pracownicy TFI, mając kontakt z inwestorami. Dla lubiących historyjki komiksowe został wymyślony komis związany z inwestowaniem w fundusze.
– Równie ważna jak nowoczesny charakter wortalu, jest dla nas uczciwa i widoczna obecność Union Investment TFI S.A. w tym miejscu. W ten sposób zapewniamy odwiedzającym i należącym do UnionKlubu odpowiedni poziom merytoryczny, a jednocześnie chcemy okazać osobom odwiedzającym nasze zaangażowanie w kwestie ich doświadczeń i wiedzy. – podkreśla A. Padzik – Wołos menedżer ds. marketingu w Union Investment TFI S.A., odpowiedzialna za projekt. – Mamy nadzieję, że internautom spodoba się nie tylko nowa forma prezentacji treści, ale i charakter materiałów, które w pewnej części traktujemy z „przymrużeniem oka”.
W wortalu internauci znajdą również sekcje: „Edukacja” (informacje o funduszach), „Forum dyskusyjne” (dla internautów oraz pracowników Union Investment) oraz „Czytelnia” (artykuły dotyczące inwestowania i rynku). Nowością – na skalę rynku – było także uruchomienie „Blogu Union Investment”, z komentarzami do bieżących wydarzeń oraz osobistymi przemyśleniami osób zarządzających na temat celu i charakteru inwestowania.
– Stworzyliśmy serwis znacznie odbiegający od stron internetowych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, o innym niż korporacyjny języku wypowiedzi, gdzie w „lżejszy” sposób mówimy o inwestowaniu w fundusze. Można tu przeczytać, wysłuchać, a niedługo można będzie również obejrzeć informacje istotne z punktu widzenia inwestora. To pierwszy taki wortal w branży funduszy, w którym osoby związane z zarządzaniem funduszami prowadzą blog. To także jedyny znany nam dotychczas serwis o tematyce inwestycyjnej, , gdzie o swoich doświadczeniach związanych z inwestowaniem w fundusze opowiadają nie tylko autentyczni klienci, ale również sami pracownicy TFI – podkreśla Agnieszka Padzik-Wołos.
W grudniu b.r. odwiedzający serwis będą mogli wziąć udział w konkursie, związanym z uruchomieniem gry interaktywnej. W najbliższych planach jest także przeprowadzenie czatu z zarządzającym funduszami.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.