Nowości reklamowe w Kino.pl

Opublikowano: 7 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Serwis internetowy Kino.pl poszerzył swoją ofertę reklamową o rectangle box, jedną z najbardziej popularnych i skutecznych form reklamy internetowej. Obecnie witryna Kino.pl, która należy do internetowej sieci reklamowej IDMnet, oferuje pełną gamę produktów reklamowych.

Rectangle box to tak zwana reklama śródtekstowa, umieszczana centralnie wewnątrz treści prezentowanych na stronie i przypominająca reklamę prasową. Jest to jedna z najbardziej popularnych i skutecznych internetowych form reklamowych. Rectangle box umieszcza się zwykle na stronie głównej serwisu, czasem także na podstronach. Doskonale nadaje się do promowania marki, zwykle rozdziela tekst artykułu. Mimo swych dużych rozmiarów nie jest traktowany przez internautów jako agresywna reklama.

Serwis Kino.pl zawiera informacje dotyczące szeroko rozumianej tematyki filmowej. W ramach serwisu można znaleźć zawsze aktualny repertuar z ponad 120 kin z całej Polski, bazę kilku tysięcy filmów wraz z opisami, bazę zwiastunów, galerie zdjęć oraz forum dyskusyjne. Dostępny jest także dział informacji filmowych, wraz z archiwum, zawierającym kilka tysięcy wiadomości. Portal udostępnia możliwość zarejestrowania się czytelnikom, którzy pragną mieć wpływ na jego rozwój oraz kształt prezentowanych treści.

Użytkownikami serwisu są przede wszystkim entuzjaści i pasjonaci X muzy, ale także osoby, które na co dzień nie identyfikują się z kinem, a jedynie pragną uzyskać informacji o aktualnym repertuarze kinowym. Dużym atutem portalu są podawane na bieżąco rzetelne informacje oraz bogata baza wiedzy filmowej. Miesięcznie Kino.pl notuje ponad milion odwiedzin.

http://www.kino.pl

Sylwester KozakNowości reklamowe w Kino.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.