Nowości w cenniku Grupy o2

Opublikowano: 5 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Grupa o2 wprowadza nowe formaty i integruje ofertę z serwisami MTV Network. Wszystkie zmiany mają uwzględniać nowe wytyczne IAB Polska.

Od 1.09.2010 w cenniku reklamowym Grupy o2 pojawi się kilka nowości:

– Format Videostitial (Vstitial), który umożliwia emitowanie reklamowego materiału wideo w trybie pełnoekranowym. Tryb pełnoekranowy uruchamiany jest po najechaniu kursorem na video zawarte w standardowym formacie (np.: double billboard).
– Formaty RichMedia dostępne są za określoną dopłatą do wybranego przez reklamodawcę formatu. Biuro Reklamy Grupy o2 świadczy również usługi w zakresie przygotowania kreacji o funkcjonalności mikroserwisu.

„Formaty RichMedia stają się odpowiedzią na spadające ogólnie w branży wskaźniki CTR. Obecnie istotne staje się zaangażowanie internauty już na poziomie reklamy, a możliwości technologiczne pozwalają nawet na „zaszycie” mikroserwisu w standardowy np. tripleboard” – komentuje Karol Suchenek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej i Performance.

– Do pakietu VIDEO dołączyły serwisy MTV Network na których można emitować reklamy w postaci preroll (spot przed właściwym materiałem video). Obecnie w pakiecie VIDEO znajdują się serwisy: Wrzuta.pl, Smog.pl, MTV.pl, VIVA-TV.pl. Łączny zasięg w/w serwisów to 5 501 512 RU (wg Megapanel PBI/Gemius czerwiec 2010).

Ponadto nowy cennik został uzupełniony o nowe serwisy w pakietach tematycznych, zmodyfikowano również ofertę formatów kupowanych w modelu flat fee. W ofercie e-mailingu pojawiła się 1 opłata za dowolne targetowanie wg dostępnych kryteriów.

www.reklama.o2.pl

Hanna LaskowskaNowości w cenniku Grupy o2

Podziel się!

O autorze

hania