Wirtualna Polska uruchamiła w ubiegłym roku nowe mechanizmy antyspamowe. System antyspamowy portalu w obecnym kształcie funkcjonuje natomiast od marca bieżącego roku.
„Niezwykle skuteczny, klasyfikuje dziennie jako spam ponad 3 miliony przesyłek e-mail! – mówi Aleksandra Ciechomska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów WP – Dokonaliśmy w nim zmian, które zapewniają użytkownikowi pełen komfort wirtualnej korespondencji. Włączyliśmy mechanizm antyspamowy wszystkim użytkownikom darmowych skrzynek e-mail. Mają oni możliwość dowolnej konfiguracji systemu i decydowania o tym, które z listów mają być uznane za niechciane, które zaś nadal trafiać będą na ich konta. Internauci mogą tez gromadzić więcej adresów na białych i czarnych listach – 20, gdy mają konto bezpłatne oraz 60 w PoczciePro i 100 w PoczcieBiz. Użytkownicy kont komercyjnych sami decydują, czy chcą korzystać z naszego rozwiązania. Zachęcamy ich do tego min. rzetelną informacją.”
Użytkownicy (poczty bezpłatnej i płatnej) mają do dyspozycji dwa rodzaje systemu antyspamowego: automatyczny i indywidualny. System nie wymaga skomplikowanej konfiguracji, dodatkowego oprogramowania, poszukiwania wspomagających aplikacji w Sieci. Użytkownik sam decyduje, czy i jaką wersję systemu chciałby wykorzystywać. Można go stosować niezależnie, czy Internauta korzysta z Poczty WP poprzez WWW, czy też używa klientów pocztowych (np. Outlooka). System nieustannie się uczy, analizując na bieżąco treści e-maili, by zwiększać swą skuteczność, rozpoznaje też spam w rożnych językach. Dzięki szybkiej wymianie informacji 'wie’ z wyprzedzeniem o nadchodzących przesyłkach spamowych.
http://profil.wp.pl/antyspam.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.