Nowy antyspam w WP

Opublikowano: 17 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wirtualna Polska uruchamiła w ubiegłym roku nowe mechanizmy antyspamowe. System antyspamowy portalu w obecnym kształcie funkcjonuje natomiast od marca bieżącego roku.

„Niezwykle skuteczny, klasyfikuje dziennie jako spam ponad 3 miliony przesyłek e-mail! – mówi Aleksandra Ciechomska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów WP – Dokonaliśmy w nim zmian, które zapewniają użytkownikowi pełen komfort wirtualnej korespondencji. Włączyliśmy mechanizm antyspamowy wszystkim użytkownikom darmowych skrzynek e-mail. Mają oni możliwość dowolnej konfiguracji systemu i decydowania o tym, które z listów mają być uznane za niechciane, które zaś nadal trafiać będą na ich konta. Internauci mogą tez gromadzić więcej adresów na białych i czarnych listach – 20, gdy mają konto bezpłatne oraz 60 w PoczciePro i 100 w PoczcieBiz. Użytkownicy kont komercyjnych sami decydują, czy chcą korzystać z naszego rozwiązania. Zachęcamy ich do tego min. rzetelną informacją.”

Użytkownicy (poczty bezpłatnej i płatnej) mają do dyspozycji dwa rodzaje systemu antyspamowego: automatyczny i indywidualny. System nie wymaga skomplikowanej konfiguracji, dodatkowego oprogramowania, poszukiwania wspomagających aplikacji w Sieci. Użytkownik sam decyduje, czy i jaką wersję systemu chciałby wykorzystywać. Można go stosować niezależnie, czy Internauta korzysta z Poczty WP poprzez WWW, czy też używa klientów pocztowych (np. Outlooka). System nieustannie się uczy, analizując na bieżąco treści e-maili, by zwiększać swą skuteczność, rozpoznaje też spam w rożnych językach. Dzięki szybkiej wymianie informacji ‚wie’ z wyprzedzeniem o nadchodzących przesyłkach spamowych.

http://profil.wp.pl/antyspam.html

Sylwester KozakNowy antyspam w WP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.