Gosia Skorwider objęła stanowisko Business Development Directora w OS3 multimedia. Odpowiedzialna będzie za współtworzenie i realizację strategii rozwoju agencji, rozwój portfolio klientów i ich projektów, a także za efektywne zastosowanie narzędzi komunikacji.
Z agencją związana od 8 lat, przeszła w niej wszystkie etapy rozwoju: od account executive’a, poprzez managera, aż po Account Directora, którym była przez ostatnie cztery lata.
„ Rekrutacja zespołu poprzez dobieranie ludzi o odpowiednich kompetencjach pozwoliło na stworzenie grupy specjalistów w dziale obsługi klienta. Charyzma Gosi, jej kreatywność, samodzielność, dbałość o każdy szczegół w nadzorowanych projektach, błyskawiczne wyczuwanie zmieniających się potrzeb rynku oraz fantastyczny kontakt z ludźmi sprawiły, że rozwój strategiczny firmy nie mógłby się odbywać bez jej udziału” – powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Gosia ukończyła reklamę i dziennikarstwo w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Bardzo lubi pracę z ludźmi, a oni z nią – dlatego często zapraszana jest do poprowadzenia warsztatów lub wykładów na konferencjach z szeroko rozumianego e-marketingu.
Relaksuje się podczas jazdy samochodem lub przy odkrywaniu coraz to nowych zabawek w Kinder-niespodziankach. Ostatnio zafascynowała się florystyką, więc wolny od myślenia biznesowego czas poświęca na układaniu kompozycji kwiatowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.