Nowy cennik portalu Gazeta.pl i serwisów Agory

Agora wprowadza nowy cennik internetowych produktów reklamowych, który uwzględnia 82 marki spółki.

Nowy cennik w bardziej przejrzysty i funkcjonalny sposób pokazuje możliwości umieszczenia reklam w tematycznie ze sobą powiązanych serwisach Agory. Oferty podzielono na kategorie premium, medium, standard oraz ekonomiczna. Każda z nich pozwala na dotarcie do innych odbiorców. Najszersza, a zarazem najtańsza to linia ekonomiczna, natomiast najbardziej prestiżowa to oferta premium.
Wzrosły ceny reklam inwazyjnych, jak toplayery i reklamy scrollowane, a ceny niektórych produktów – spadły.

– Zmiany w cenniku dotyczą nie tylko cen reklam, ale przede wszystkim związane są z uporządkowaniem marek i serwisów które tworzymy. Zapewnienie reklamie zasięgu to dzisiaj za mało, najważniejsza jest skuteczność, a tę możemy zwiększać dokładnie docierając z przekazem do danej grupy celowej – stąd koncepcja precyzyjnego wydzielenia linii tematycznych w naszym cenniku – mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w Internecie Agory.

W ofercie internetowej Agory znajdują się 82 marki internetowe. Dział sprzedaży Pionu Internet Agory odpowiedzialny jest również za sprzedaż produktów reklamowych m. in. w portalu MSN.pl, playerze WinAmp oraz serwisach społecznościowych Photoblog.pl i Bebo.Gazeta.pl. Klienci mogą również skorzystać z możliwości reklamy głosowej w telefonii komórkowej 36,6.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top