Od soboty 1 grudnia będzie obowiązywał nowy cennik reklamowy Przeglądu Sportowego. Zmiany w cenniku są kolejnym krokiem, po przejściu Przeglądu Sportowego do wydawnictwa Axel Springer Polska, mającym na celu standaryzację cennika Biura Reklamy Prasy Codziennej.
W cenniku nastąpiła niewielka zmiana cen reklam. Cena strony będzie wynosiła od 26 400 zł netto do 43 680 zł netto w zależności od dnia tygodnia. Zrezygnowano z czarno-białych ogłoszeń modułowych, a dodatek za kolor został wliczony w cenę 1 modułu (cena 1 modułu będzie wynosiła od 550 do 910 zł netto). Od 1 listopada Przegląd Sportowy ukazuje się bowiem w całości w pełnym kolorze.
W cenniku wyróżniona została oferta sprzedaży reklamy w magazynie sportowym Tempo oraz Skarb Kibica. Ponadto ulepszona została nawigacja, co korzystnie wpłynęło na przejrzystość oferty.
Zmiany w cenniku reklam w Przeglądzie Sportowym są wynikiem unifikacji z cennikami reklam pozostałych tytułów prasy codziennej Axel Springer Polska. A wzrost cen reklam w tytułach Tempo i Skarb Kibica jest uzasadniony większą objętością tytułów, wyższym nakładem a także świetną sprzedażą tych wydań – mówi dyrektor reklamy Przeglądu Sportowego i Tempo, Andrzej Kamiński.
W cenniku pojawiają się również pakiety Biura Reklamy Prasy Codziennej: FAKTU, DZIENNIKA oraz Przeglądu Sportowego.
Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zakup reklamy (ten sam layout i format) w tym samym dniu w dwóch dziennikach jednocześnie, otrzymają rabat w wysokości 10%. W przypadku emisji tej samej reklamy w trzech gazetach codziennych Axel Springer Polska, przyznanych zostanie 15% rabatu.
Jeśli publikacja jednakowych reklam nastąpi w tym samym tygodniu w dwóch dziennikach, Biuro Reklamy oferuje rabat w wysokości 5%, a przy emisji reklamy w trzech tytułach w ciągu tygodnia – 7%.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.