Od 1 czerwca w WP obowiązuje nowy cennik reklamowy.
Główne zmiany w cenniku to:
wprowadzenie nowych form reklamowych:
– tzw. MegaProdukty, m.in. MegaBillboard, MegaSkyScraper, MegaBox, MegaŚródtekst, MegaSurroundAd w serwisach dostosowanych do rozdzielczości 1024×768;
– In-Stream AudioAd – reklama audio przed materiałami dźwiękowymi w serwisie: Wiadomości, Sport i Muzyka.
aktualizacja listy serwisów WP oraz linii tematycznych (dodanie nowych serwisów, np. Facet, Tech, Gwiazdy, WPtv);
aktualizacja form reklamowych dostępnych jako „dniówki” na Stronie Głównej WP
(dodano m.in. DoubleBillboard, MidBox) oraz cen takich reklam wobec rosnącego zasięgu (podwyżka o ok. 10%);
zwiększenie maksymalnych wag kreacji popularnych form reklamowych (zgodne
z rekomendacją IAB);
zróżnicowanie ceny wysyłki mailingu w zależności od jego wagi;
nowe, większe pakiety WPZasięg (dodatkowo: 7,5 i 10 mln UU);
pakiety WPMax (tania reklama bez cappingu przy zastosowaniu statycznych form reklamowych).
„Jeżeli chodzi o ostatnie zmiany w cenniku reklamowym WP, to szczególną uwagę warto zwrócić na tzw. MegaProdukty.” – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w Wirtualnej Polsce. „Zwiększony rozmiar form reklamowych to z jednej strony lepsza widoczność komunikatu, a z drugiej dodatkowe miejsce na ciekawe rozwiązania kreacyjne. To jedyna taka oferta na polskim rynku reklamy internetowej, jestem więc przekonany, że jej wartość docenią wszyscy, którzy chcą promować się skuteczniej.” – dodaje Tryzno.
www.wp.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.