Po miesięcznych, zamkniętych testach, nowa wersja serwisu Digg została udostępniona dla wszystkich. Udoskonalony interfejs i funkcjonalności skupiają się na personalizacji dostępu do informacji.
O planach wprowadzenia nowej wersji Digg’a, serwisu, którego użytkownicy mogą dzielić się i oceniać linki do potencjalnie interesujących treści znalezionych w internecie (jego polskim odpowiednikiem jest choćby Wykop.pl) informowaliśmy pod koniec maja. Skupia się ona na bardziej osobistym doświadczeniu korzystania z platformy, inspirując się w wielu aspektach rozwiązaniami znanymi z takich serwisów jak Twitter, czy Facebook.
Domyślnym miejscem nowego Digg’a jest zakładka „My News”. Zamiast prezentacji najpopularniejszych historii z serwisu, zobaczymy więc materiały, które sami dodamy oraz te, które udostępniają nasi znajomi. Działa tu znany z Twitter’a mechanizm osób śledzonych i śledzących nasz profil. Zakładając nowy profil system podpowie nam kogo warto obserwować. Ma to przede wszystkim zachęcić różnego rodzaju firmy do współpracy z Digg’iem.
Centralnym punktem „My News” jest pole „Digg It”. Dodawanie linków ma być jeszcze prostsze – nie trzeba będzie udawać się na specjalną podstronę by wysłać jakiś materiał. Możemy również połączyć nasz profil z kontami na Facebook’u, Twitterze, czy w Google. Pojawiła się także opcja zachowania danego artykułu do późniejszej lektury.
Nowa odsłona serwisu nie wszystkim się jednak podoba. Niezadowoleni są choćby użytkownicy z najdłuższym stażem, którzy byli najbardziej aktywni. Zniknęła lista „Top Digger”, bardziej spersonalizowany charakter oznacza dla niej mniej „sławy”.
Czy nowy Digg odniesie sukces? Czy przyciągnie nowych użytkowników?
Grafika: Mashable.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.