Pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP „SARE” – wdrożył wortal mediarun.pl. Dzięki SARE możliwa jest wysyłka codziennego newslettera do ponad 4 900 subskrybentów, dużo szybciej niż do tej pory.
„O naszym wyborze SARE zadecydowały dwie podstawowe zalety, SARE jest doskonałym narzędziem outsourcingowym. Wykorzystanie modelu ASP odciąża nasze serwery i zmniejsza koszty. Oprogramowanie z którego dotychczas korzystaliśmy było sprawdzone ale niestety dość ubogie, SARE w zupełności zaspokaja nasze potrzeby, dodatkowo dostarcza nam ważnych danych statystycznych dotyczących każdej z wysyłek. Dzięki temu, możemy reagować na potrzeby i oczekiwania naszych subskrybentów. Informacje dostarczane w raportach SARE są dokładne, a co najważniejsze dostępne online od razu po wysłaniu danej edycji newslettera. Można powiedzieć, że dzięki tym danym wiemy praktycznie wszystko o losach każdego z przesłanych listów.” – powiedział Paweł Netczuk, Dyrektor Generalny Mediarun
„Nowi partnerzy handlowi i użytkownicy SARE udowadniają, że coraz więcej firm docenia skuteczność e-mail marketingu i wykorzystuje go, jako jeden z silnych punktów strategii marketingowej. Rozpoczęcie współpracy z wortalem www.mediarun.pl oznacza, że nasze narzędzie doceniają również Ci, którzy e-mail marketing wykorzystują od lat. O ich wyborze decydują zalety systemu oraz możliwości, których nie dawały im wcześniej wykorzystywane narzędzia. Bardzo doceniamy pozytywny oddźwięk na ofertę SARE oraz opinie o jej skuteczności i efektywności. Cieszymy się, że udało nam się stworzyć narzędzie w pełni przystosowane do potrzeb klientów. Wierzymy, że zadowolenie naszych dotychczasowych partnerów zachęci do współpracy nowe firmy. ” – powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia producenta SARE.
Z SARE korzystają już: Reporter, GTFI, Peugeot Polska, ClickAd, Mediarun, Fundacja Izabeli i Adama Małyszów, NOBO bar, Absolut meble biurowe, portal rybnik.com.pl oraz miesięcznik IMPACT.
http://www.sare.pl
http://www.mediarun.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.